تامین آرامش و سکوت کابین نیسان تیتان + تصاویر
پدال نیوز: نیسان در ادامه مستندهای ساخت تیتان، یک کلیپ دیگر با عنوان «صدای سکوت» منتشر کرده که در آن مهندسان این کمپانی به دنبال کاهش نویز، لرزش و خشونت (NVH) در مدل جدید تیتان XD هستند.
به گزارش "پدال نیوز"
به عنوان بخشی از این فرآیند، مهندسان و تکنسینها با استفاده از تعداد زیادی میکروفن و تجهیزات آزمایش صدا، به دنبال ساکتترین حالت ممکن در فضای داخل کابین بودهاند. همچنین عوامل نیسان خواهان صدایی دلنشین از موتور ۵ لیتری کامینز توربو-دیزل بودهاند که در عینحال، کمتر به داخل کابین نفوذ کند.
جان دییونگ (John DeYoung) از نیسان در این رابطه توضیح میدهد:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پدال نیوز، نیسان در ادامه مستندهای ساخت تیتان، یک کلیپ دیگر با عنوان «صدای سکوت» منتشر کرده که در آن مهندسان این کمپانی به دنبال کاهش نویز، لرزش و خشونت (NVH) در مدل جدید تیتان XD هستند.
به عنوان بخشی از این فرآیند، مهندسان و تکنسینها با استفاده از تعداد زیادی میکروفن و تجهیزات آزمایش صدا، به دنبال ساکتترین حالت ممکن در فضای داخل کابین بودهاند. همچنین عوامل نیسان خواهان صدایی دلنشین از موتور ۵ لیتری کامینز توربو-دیزل بودهاند که در عینحال، کمتر به داخل کابین نفوذ کند.
جان دییونگ (John DeYoung) از نیسان در این رابطه توضیح میدهد:
مردم از تراکها برای رفتن گردش در آخر هفته استفاده میکنند؛ همینطور برای بیرون رفتن و صرف شام با خانواده. آنها همچنین با این وسیله به سر کار میروند. بنابراین کارآیی یک تراک بسیار اهمیت دارد. ولی جوابدادن تلفن و امکان کار و زندگی در تراک نیز به همین اندازه اهمیت دارند. در نتیجه، در حال حاضر «سکوت» یک نکته کلیدی برای بسیاری از خریداران تراکهای فولسایز محسوب میشود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
نظرات شما
چرا ما از اینا محرومیم؟ :(
چون وانت پراید داریم….
اقا این ماشین ها چیه
شما اریسانو تا حالا دیدی عایا
وانت پرایدو دیدی عایا
تازه 10 سال دیگه برنامه داریم وانت سمندو و وانت پرشیا هم بسازیم
عایانیسان میتونه مثلا ماکسیما رو بکنه وانت
معلومه که نمیتونه
توانایشو نداره
علمش انحصاری دس ماست
شما اریسانو تا حالا دیدی عایا
وانت پرایدو دیدی عایا
تازه 10 سال دیگه برنامه داریم وانت سمندو و وانت پرشیا هم بسازیم
عایانیسان میتونه مثلا ماکسیما رو بکنه وانت
معلومه که نمیتونه
توانایشو نداره
علمش انحصاری دس ماست
این ایران خودرو و سایپا هر ما شینی که دیگه اخرا تولیدشه و گندشو دراوردن ، وانتشو میسازن!! حالا داستان چیه بماند….
رقیب جدی ،ماشین هم ردشه.
صد در صد از هایلوکس بهتره
صد در صد از هایلوکس بهتره
واقعا این درسته که وانت فول سایز یک وسیله بسیار کاربردیه. توی آمریکا که فروشش همیشه بالاست که راههای آمریکا و کشاورزی، تاثیر زیادی در این امر دارن.
نیسان یعنی قدرت یعنی آفرود
عاشق ژاپنی قدرتمند
عاشق ژاپنی قدرتمند
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها









