کد خبر:
۶۰۷۷۶ ۱۴:۳۸
۱۳۹۶/۰۵/۰۹
جریمه زامبیهای گوشی به دست در اولین شهر آمریکایی!
پدال نیوز-طبق یک طرح جدید در شهر بزرگ "هونولولو"، مرکز ایالت اوهایوی آمریکا عابران پیاده گوشی به دست اگر در حین عبور از خیابان از گوشی همراه خود استفاده کنند، جریمه میشوند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، هونولولو اولین شهر بزرگِ آمریکاست که عابران پیاده را از نگاه کردن به گوشی همراه، پیام دادن یا استفاده از دیگر وسایل الکترونیکی در حین عبور از خیابان منع میکند.
این اقدام با هدف کاهش حوادث، جراحات و مرگ و میر ناشی از حواس پرتی هنگام عبور از خیابان انجام گرفته است.
افرادی که برای بار اول از این قانون سرپیچی کنند و هنگام عبور از خیابان به وسایل الکترونیکی همچون لپتاپ و دوربینهای دیجیتال نگاه کنند با جریمه 15 تا 35 دلاری روبهرو میشوند. هرچند تماسهای ضروری با مراکز امدادی شامل این ممنوعیت نمیشوند.
طبق این قانون که از ماه اکتبر اجرایی میشود هیچ عابر پیادهای نباید هنگام عبور از خیابان و اتوبان با وسایل الکترونیک و تلفن همراه خود کار کنند.
همچنین افرادی که برای بار دوم از این قانون سرپیچی کنند 99 دلار جریمه میشوند.
به گزارش شبکه خبری بی بیسی، طبق بررسی انجام گرفته در آمریکا در فاصله سالهای 2000 تا 2011 حوادث مربوط به بیدقتی عابران پیاده که شامل استفاده از تلفن همراه هم میشود به وقوع 11 هزار و 100 مورد جراحت منجر شده است.
این اقدام با هدف کاهش حوادث، جراحات و مرگ و میر ناشی از حواس پرتی هنگام عبور از خیابان انجام گرفته است.
افرادی که برای بار اول از این قانون سرپیچی کنند و هنگام عبور از خیابان به وسایل الکترونیکی همچون لپتاپ و دوربینهای دیجیتال نگاه کنند با جریمه 15 تا 35 دلاری روبهرو میشوند. هرچند تماسهای ضروری با مراکز امدادی شامل این ممنوعیت نمیشوند.
طبق این قانون که از ماه اکتبر اجرایی میشود هیچ عابر پیادهای نباید هنگام عبور از خیابان و اتوبان با وسایل الکترونیک و تلفن همراه خود کار کنند.
همچنین افرادی که برای بار دوم از این قانون سرپیچی کنند 99 دلار جریمه میشوند.
به گزارش شبکه خبری بی بیسی، طبق بررسی انجام گرفته در آمریکا در فاصله سالهای 2000 تا 2011 حوادث مربوط به بیدقتی عابران پیاده که شامل استفاده از تلفن همراه هم میشود به وقوع 11 هزار و 100 مورد جراحت منجر شده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش