کد خبر:
۶۰۲۴۲ ۱۴:۴۷
۱۳۹۶/۰۵/۰۲
سر فاصله اتوبوسها بیش از حد استاندارد است
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: هم اکنون سر فاصله اتوبوسها در ایستگاهها بیش از حد استاندارد است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مراسم بهره برداری از 66 دستگاه واگن مترو و 30 دستگاه اتوبوس که امروز (دوشنبه) در شرکت واگن سازی تهران برگزار شد، با بیان اینکه طی سالهای گذشته شبکه اتوبوسرانی تهران را اصلاح کردیم، اظهار داشت: هم اکنون مردم هر 350 متر میتوانند به یک ایستگاه اتوبوس دسترسی داشته باشند.
وی افزود: بدون شک در مناطق 22 گانه همچنان با کمبود اتوبوس مواجه هستیم و باید ظرفیت را افزایش دهیم.
مدیرعامل شرکت واحو اتوبوسرانی تهران گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده هم اکنون زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه بیش از حد استاندارد است.
سنندجی اضافه کرد: امروزه سیستم مربوط به اتوبوسرانی هوشمندسازی شده و با این اتفاق شاهد کاهش 12 درصدی مصرف سوخت هستیم.
وی با بیان اینکه از سال 89 تاکنون تحویل اتوبوس به شهرداری تهران از سوی دولت محقق نشده است، تصریح کرد: با این وجود شهرداری تهران تاکنون 1400 دستگاه اتوبوس به چرخه حمل و نقل عمومی وارد کرده است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: با پیگیری و حمایت بخش خصوصی امروز توانستیم 30 دستگاه اتوبوس به چرخه حمل و نقل وارد کنیم.
سنندجی تاکید کرد: اگر بخش خصوصی در حوزه اتوبوسرانی سرمایه گذاری خوبی داشته باشد می توانیم 6 هزار دستگاه اتوبوس را نوسازی و بهسازی و همچنین کمبودها را در این زمینه بر طرف کنیم.
وی افزود: با حمایت بخش خصوصی توانستیم 700 دستگاه مینی بوس را از چرخه حمل و نقل عمومی خارج کنیم.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با بیان اینکه به دنبال ورود اتوبوس لوفونو برای استفاده معلولان هستیم، گفت: تا مهرماه و قبل از شروع مدارس 30 دستگاه اتوبوس به چرخه حمل و نقل عمومی وارد می شود.
وی افزود: بدون شک در مناطق 22 گانه همچنان با کمبود اتوبوس مواجه هستیم و باید ظرفیت را افزایش دهیم.
مدیرعامل شرکت واحو اتوبوسرانی تهران گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده هم اکنون زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه بیش از حد استاندارد است.
سنندجی اضافه کرد: امروزه سیستم مربوط به اتوبوسرانی هوشمندسازی شده و با این اتفاق شاهد کاهش 12 درصدی مصرف سوخت هستیم.
وی با بیان اینکه از سال 89 تاکنون تحویل اتوبوس به شهرداری تهران از سوی دولت محقق نشده است، تصریح کرد: با این وجود شهرداری تهران تاکنون 1400 دستگاه اتوبوس به چرخه حمل و نقل عمومی وارد کرده است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: با پیگیری و حمایت بخش خصوصی امروز توانستیم 30 دستگاه اتوبوس به چرخه حمل و نقل وارد کنیم.
سنندجی تاکید کرد: اگر بخش خصوصی در حوزه اتوبوسرانی سرمایه گذاری خوبی داشته باشد می توانیم 6 هزار دستگاه اتوبوس را نوسازی و بهسازی و همچنین کمبودها را در این زمینه بر طرف کنیم.
وی افزود: با حمایت بخش خصوصی توانستیم 700 دستگاه مینی بوس را از چرخه حمل و نقل عمومی خارج کنیم.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با بیان اینکه به دنبال ورود اتوبوس لوفونو برای استفاده معلولان هستیم، گفت: تا مهرماه و قبل از شروع مدارس 30 دستگاه اتوبوس به چرخه حمل و نقل عمومی وارد می شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها