کد خبر:
۵۳۷۵۶ ۱۳:۲۱
۱۳۹۶/۰۲/۰۴
اشتباهی که کماکان برای فولکس واگن طبعات دارد
پدال نیوز: کره جنوبی در جدیدترین اقدام خود جهت مقابله با آلودگی هوا، 2500 دستگاه از خودروهای خودروسازان آلمانی که بیشتر به شرکت فولکس واگن مربوط میشود را به آلمان باز پس میفرستد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز خودروکار، طبعات رسوایی گروه خودروسازی فولکس واگن در پی تقلب در اطلاع رسانی میزان تولید گازهای گلخانهای از سوی محصولات دیزل خود کماکان دامنگیر این شرکت است و حتی حساسیت جوامع عمومی و اکثر کشورها را در مورد خودروهای آلاینده برانگیخته که این امر نه تنها شرکت فولکس واگن بلکه صنعت خودروسازی جهان را تحت شعاع قرار داده است.
رسوایی آلایندگی خودروهای فولکسواگن واکنشهای زیادی را در تمام دنیا به دنبال داشت که به اعمال تحریمهای زیادی علیه محصولات این شرکت و خودروهای دیزلی منجر گردید و همچنین این شرکت به پرداخت جریمههای کلانی در آمریکا و اروپا محکوم شد.
تحریم دیگری که این رسوایی برای شرکت فولکس واگن در پی داشت از سوی کشورهای خاور دور بود چرا که دولت کره جنوبی در پی قانونی که در سال 2016 میلادی وضع کرد، مجور فروش 80 مدل خودروی آلاینده در این کشور را لغو کرد که زیان مالی زیادی به خودروسازان آلمانی از جمله فولکس واگن و آئودی وارد شد.
حال در پی این تصمیم دولت کره جنوبی، نزدیک به 2500 خودرو به خودروسازان آلمانی باز پس فرستاده میشود. این خودروها از سال 2016 میلادی به دنبال ممنوعیت فروش، در بندر پیونگتائک در 70 کیلومتری جنوب سئول انباشته و تعداد آنها از 2500 دستگاه خودرو تجاوز کرده بود. 1300 دستگاه از این خودروهای آلاینده در ماه گذشته باز پس فرستاده شد و مابقی آنها که نزدیک به 1200 دستگاه میشود در انتهای ماه آوریل باز پس فرستاده خواهد شد.
رسوایی آلایندگی خودروهای فولکسواگن واکنشهای زیادی را در تمام دنیا به دنبال داشت که به اعمال تحریمهای زیادی علیه محصولات این شرکت و خودروهای دیزلی منجر گردید و همچنین این شرکت به پرداخت جریمههای کلانی در آمریکا و اروپا محکوم شد.
تحریم دیگری که این رسوایی برای شرکت فولکس واگن در پی داشت از سوی کشورهای خاور دور بود چرا که دولت کره جنوبی در پی قانونی که در سال 2016 میلادی وضع کرد، مجور فروش 80 مدل خودروی آلاینده در این کشور را لغو کرد که زیان مالی زیادی به خودروسازان آلمانی از جمله فولکس واگن و آئودی وارد شد.
حال در پی این تصمیم دولت کره جنوبی، نزدیک به 2500 خودرو به خودروسازان آلمانی باز پس فرستاده میشود. این خودروها از سال 2016 میلادی به دنبال ممنوعیت فروش، در بندر پیونگتائک در 70 کیلومتری جنوب سئول انباشته و تعداد آنها از 2500 دستگاه خودرو تجاوز کرده بود. 1300 دستگاه از این خودروهای آلاینده در ماه گذشته باز پس فرستاده شد و مابقی آنها که نزدیک به 1200 دستگاه میشود در انتهای ماه آوریل باز پس فرستاده خواهد شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش