تسلا با ارزشترین خودروساز آمریکا شد
پدال نیوز: برای نخستین بار در دوران خودروهای مدرن، با ارزشترین خودروساز آمریکا، یک خودروساز مستقر در دیترویت نیست.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، شرکت تسلا که در سیلیکون والی مستقر است، از جنرال موتورز پیشی گرفت و با داشتن بزرگترین سرمایه بازار، با ارزشترین خودروساز آمریکا شد. این رویداد با افزایش اتکای صنعت خودرو به نرمافزار و فناوری انرژی پیشرفته روی میدهد.
به گزارش ایسنا، ارزش سهام تسلا به دنبال توصیه یک تحلیلگر بازار سرمایه به سرمایهگذاران، روز دوشنبه ۳.۲۶ درصد صعود کرد و به رکورد بالای ۳۱۲.۳۹ دلار رسید. در نتیجه ارزش بازار این خودروساز برقی لوکس به ۵۰.۸۸۷ میلیارد دلار رسید که حدود یک میلیون دلار بالاتر از ارزش بازار جنرال موتورز بود.
طی یک ماه گذشته ارزش سهام تسلا با انتظار سرمایهگذاران برای اقدامات متحول کننده الون ماسک، مدیرعامل تسلا در صنایع خودرو و انرژی، ۳۵ درصد جهش یافته است. در مقابل عملکرد سهام جنرال موتورز در سالهای اخیر اُفت کرده است به طوریکه دیوید آینهورن، سرمایهگذار میلیاردر اخیرا پیشنهاد کرده است سهام این شرکت برای کمک به تقویت قیمت آن به دو بخش تقسیم شود.
تسلا اکنون سرگرم آماده سازی عرضه سدان "مدل ۳" به بازار در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ است و به سرعت ظرفیت تولیدش را افزایش میدهد تا به هدف تولید ۵۰۰ هزار خودرو در سال در سال ۲۰۱۸ دست پیدا کند. این خودروساز سال گذشته ۷۶ هزار و ۲۳۰ هزار خودرو فروخت که ۸۰ هزار دستگاه کمتر از رقم هدفگذاری شده بود. در مقابل، جنرال موتورز ۱۰ میلیون خودرو و فورد ۶.۷ میلیون خودرو فروخت.
بر اساس گزارش رویترز، ارزش سهام جنرال موتورز حدود ۲۰ درصد از سال ۲۰۱۳ کاهش پیدا کرده است. این خودروساز فعالیتهایش در خارج از آمریکا را کاهش داده و در تلاش برای بهبود سودآوری است. جنرال موتورز در مارس از فروش برندهای اروپایی خود خبر داد.
به گزارش ایسنا، ارزش سهام تسلا به دنبال توصیه یک تحلیلگر بازار سرمایه به سرمایهگذاران، روز دوشنبه ۳.۲۶ درصد صعود کرد و به رکورد بالای ۳۱۲.۳۹ دلار رسید. در نتیجه ارزش بازار این خودروساز برقی لوکس به ۵۰.۸۸۷ میلیارد دلار رسید که حدود یک میلیون دلار بالاتر از ارزش بازار جنرال موتورز بود.
طی یک ماه گذشته ارزش سهام تسلا با انتظار سرمایهگذاران برای اقدامات متحول کننده الون ماسک، مدیرعامل تسلا در صنایع خودرو و انرژی، ۳۵ درصد جهش یافته است. در مقابل عملکرد سهام جنرال موتورز در سالهای اخیر اُفت کرده است به طوریکه دیوید آینهورن، سرمایهگذار میلیاردر اخیرا پیشنهاد کرده است سهام این شرکت برای کمک به تقویت قیمت آن به دو بخش تقسیم شود.
تسلا اکنون سرگرم آماده سازی عرضه سدان "مدل ۳" به بازار در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ است و به سرعت ظرفیت تولیدش را افزایش میدهد تا به هدف تولید ۵۰۰ هزار خودرو در سال در سال ۲۰۱۸ دست پیدا کند. این خودروساز سال گذشته ۷۶ هزار و ۲۳۰ هزار خودرو فروخت که ۸۰ هزار دستگاه کمتر از رقم هدفگذاری شده بود. در مقابل، جنرال موتورز ۱۰ میلیون خودرو و فورد ۶.۷ میلیون خودرو فروخت.
بر اساس گزارش رویترز، ارزش سهام جنرال موتورز حدود ۲۰ درصد از سال ۲۰۱۳ کاهش پیدا کرده است. این خودروساز فعالیتهایش در خارج از آمریکا را کاهش داده و در تلاش برای بهبود سودآوری است. جنرال موتورز در مارس از فروش برندهای اروپایی خود خبر داد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها