کد خبر:
۵۰۶۳۶ ۱۶:۲۲
۱۳۹۵/۱۲/۲۴
ادامه روند نصب سیستم های هوشمند در بزرگراه آزادگان
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: کار ایمن سازی بزرگراه آزادگان با جدیت تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، وزیری تاکید کرد: با توجه به اینکه بسیاری از شهروندان برای ترددهای با سرعت غیرمجاز از کندرو استفاده می کنند، نصب دوربین در لاین کندرو در دستور کار سال 95 قرار گرفته و علاوه بر اینکه 24 دستگاه دوربین ثبت تخلف سرعت، در مسیر تندرو نصب گردیده، در حال حاضر 23 دوربین دیگر در کندروی این بزرگراه نصب و راه اندازی شد که تا پایان سال نصب 6 دستگاه موجب پوشش کامل کنترل سرعت خواهد شد تا از وقوع این تخلف جلوگیری شود.
وی در ادامه به اقدامات انجام شده در بزرگراه آزادگان به عنوان بزرگراهی پرخطر به لحاظ ترافیکی اشاره کرد و افزود: طی تلاش هایی که کارشناسان در این محور داشته اند از ابتدای اسفند 12 دوربین نظارت تصویری دیگر در این بزرگراه نصب شده است که تعداد مجموع دوربین های نظارتی 43 دستگاه گردیده و بدین ترتیب بزرگراه آزادگان تحت پوشش نظارت تصویری کامل قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه ایمن سازی این معبر مهم پایتخت از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: 172 چراغ چشمک زن سولار جهت ایمن سازی ورودی و خروجی ها نیز در این محور اضافه شده است.
مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: همچنین با توجه به اینکه این بزرگراه حجم زیادی از ترددهای برون شهری را پوشش می دهد و مناطق 15، 16، 18، 19، 21و 22میزبان این بزرگراه حیاتی هستند، سنسور های تشخیص زمان سفر در بزرگراه نصب شده است و به وسیله تابلو های متغیر خبری به شهروندان اطلاع رسانی از وضعیت مسیرها صورت خواهد گرفت.هم اکنون 2 دستگاه از تابلوهای متغیر خبری نصب و 16 دستگاه دیگر در دستور کار قرار گرفته است.
بر اساس گزارش شرکت کنترل ترافیک تهران، وزیری در پایان افزود: تجهیز این بزرگراه به 40کیلومتر فیبر نوری یکی دیگر از اقدامات لازمی بود که نصب و راه اندازی سیستم های هوشمند در بستر آن مهیا گردید.
وی در ادامه به اقدامات انجام شده در بزرگراه آزادگان به عنوان بزرگراهی پرخطر به لحاظ ترافیکی اشاره کرد و افزود: طی تلاش هایی که کارشناسان در این محور داشته اند از ابتدای اسفند 12 دوربین نظارت تصویری دیگر در این بزرگراه نصب شده است که تعداد مجموع دوربین های نظارتی 43 دستگاه گردیده و بدین ترتیب بزرگراه آزادگان تحت پوشش نظارت تصویری کامل قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه ایمن سازی این معبر مهم پایتخت از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: 172 چراغ چشمک زن سولار جهت ایمن سازی ورودی و خروجی ها نیز در این محور اضافه شده است.
مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: همچنین با توجه به اینکه این بزرگراه حجم زیادی از ترددهای برون شهری را پوشش می دهد و مناطق 15، 16، 18، 19، 21و 22میزبان این بزرگراه حیاتی هستند، سنسور های تشخیص زمان سفر در بزرگراه نصب شده است و به وسیله تابلو های متغیر خبری به شهروندان اطلاع رسانی از وضعیت مسیرها صورت خواهد گرفت.هم اکنون 2 دستگاه از تابلوهای متغیر خبری نصب و 16 دستگاه دیگر در دستور کار قرار گرفته است.
بر اساس گزارش شرکت کنترل ترافیک تهران، وزیری در پایان افزود: تجهیز این بزرگراه به 40کیلومتر فیبر نوری یکی دیگر از اقدامات لازمی بود که نصب و راه اندازی سیستم های هوشمند در بستر آن مهیا گردید.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها