کد خبر:
۴۷۰۴۳ ۱۶:۲۵
۱۳۹۵/۱۱/۱۴
دستگیری17 پاکستانی از یک پژو 405 !
پدال نیوز: جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: 17 تبعه غیر مجاز پاکستانی که در یک دستگاه خودرو پژو 405 جاسازی شده بودند در بندرعباس دستگیر شدند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایرنا علی اصغر خرم روی پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: این رویداد در مدت زمانی چند روز گذشته واقع شده است.
وی ادامه داد :عده زیادی از اتباع غیر مجاز پاکستانی که سعی دارند به این شکل خود را به بندرعباس برسانند دستگیر می شوند و می توان گفت روزانه و هرماه چندین مورد از این دستگیری ها رخ می دهد.
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: این افراد پس از دستگیری و طی مراحل انتظامی تحویل مسئولان مربوطه می شوند تا ترد و یا سایر اقدام های قانونی دیگر در مورد آنان اجرایی شود و خودروهای متخلف حامل آنان نیز توقیف می گردد.
وی اشاره کرد: عده ای دیگر از اتباع غیر مجاز پاکستانی از بی راهه ها و با صرف وقت فراوان خود را به بندرعباس می رسانند که تعداد زیادی از آنان نیز در مسیر توسط این نیرودستگیر می شوند.
سرهنگ خرم روی با تاکید بر اینکه هرمزگان همچنان برای اتباع غیر مجاز ممنوعه محسوب می شود،افزود: تنها در 48 ساعت گذشته 39 تبعه غیرمجاز خارجی دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارکرد :طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نیز در 48 ساعت گذشته اجرا شد که در قالب آن 120 کیلوگرم مواد مخدر کشف و 250 نفر دستگیر شدند.
وی افزود: از مجموع دستگیری های یاد شده 104 نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد ، 19 سارق ، 15 نفر ارازل و اوباش ، 20 مضنون به سرقت ، 25 توزیع کننده مواد مخدر ، 39 تبعه غیرمجاز خارجی و بقیه مربوط به سایر جرایم بوده اند.
سرهنگ خرم روی اضافه کرد: این عده براساس درخواست های مردمی برای ارتقاء امنیت در محله های شهربندرعباس دستگیر شده اند.
وی با اشاره به اینکه ماموران نیروی انتظامی مظلوم واقع شده اند، ابراز داشت: بارها ماموران این نیرو به دلیل اعمال قانون مورد هجوم قرار گرفته اند که حتی در مواردی منجر به جرح و آسیب جدی آنان شده است.
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان یادآور شد: این زخم ها حتی به ماموران پلیس راهور نیز وارد شده که این شرایط وضعیت نامناسبی برای جامعه محسوب می شود.
خرم روی اشاره کرد: پرسنل راهنمایی و رانندگی در درون شهرهای هرمزگان در 10 ماه گذشته 594 هزار و 122 برگ جریمه صادر کرده اند که مبلغ 22 میلیارد و 800 میلیون تومان را شامل می شود.
وی ادامه داد :عده زیادی از اتباع غیر مجاز پاکستانی که سعی دارند به این شکل خود را به بندرعباس برسانند دستگیر می شوند و می توان گفت روزانه و هرماه چندین مورد از این دستگیری ها رخ می دهد.
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: این افراد پس از دستگیری و طی مراحل انتظامی تحویل مسئولان مربوطه می شوند تا ترد و یا سایر اقدام های قانونی دیگر در مورد آنان اجرایی شود و خودروهای متخلف حامل آنان نیز توقیف می گردد.
وی اشاره کرد: عده ای دیگر از اتباع غیر مجاز پاکستانی از بی راهه ها و با صرف وقت فراوان خود را به بندرعباس می رسانند که تعداد زیادی از آنان نیز در مسیر توسط این نیرودستگیر می شوند.
سرهنگ خرم روی با تاکید بر اینکه هرمزگان همچنان برای اتباع غیر مجاز ممنوعه محسوب می شود،افزود: تنها در 48 ساعت گذشته 39 تبعه غیرمجاز خارجی دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارکرد :طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نیز در 48 ساعت گذشته اجرا شد که در قالب آن 120 کیلوگرم مواد مخدر کشف و 250 نفر دستگیر شدند.
وی افزود: از مجموع دستگیری های یاد شده 104 نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد ، 19 سارق ، 15 نفر ارازل و اوباش ، 20 مضنون به سرقت ، 25 توزیع کننده مواد مخدر ، 39 تبعه غیرمجاز خارجی و بقیه مربوط به سایر جرایم بوده اند.
سرهنگ خرم روی اضافه کرد: این عده براساس درخواست های مردمی برای ارتقاء امنیت در محله های شهربندرعباس دستگیر شده اند.
وی با اشاره به اینکه ماموران نیروی انتظامی مظلوم واقع شده اند، ابراز داشت: بارها ماموران این نیرو به دلیل اعمال قانون مورد هجوم قرار گرفته اند که حتی در مواردی منجر به جرح و آسیب جدی آنان شده است.
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان یادآور شد: این زخم ها حتی به ماموران پلیس راهور نیز وارد شده که این شرایط وضعیت نامناسبی برای جامعه محسوب می شود.
خرم روی اشاره کرد: پرسنل راهنمایی و رانندگی در درون شهرهای هرمزگان در 10 ماه گذشته 594 هزار و 122 برگ جریمه صادر کرده اند که مبلغ 22 میلیارد و 800 میلیون تومان را شامل می شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها