مدیرعامل فورد به «دونالد ترامپ» هشدار داد
پدال نیوز: مدیرعامل فورد به دونالد ترامپ هشدار داد اگر مقررات اقتصاد سوخت مطابق با واقعیت بازار نباشند، حدود یک میلیون شغل آمریکایی در خطر خواهند بود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، مارک فیلدز، مدیرعامل فورد اظهار کرد وی و همتایانش شامل ماری باررا، مدیرعامل جنرال موتورز و سرجیو مارچیونه، مدیرعامل فیات کرایسلر اتوموبیل در دیدار با رییس جمهور آمریکا درخواست نکردند استانداردهای اقتصاد سوخت حذف شوند بلکه مجموعه ای از مقررات دولتی را مورد توجه قرار دادند.
مدیرعامل فورد در همایش انجمن ملی واسطههای فروش خودرو در نیواورلئان اظهار کرد: ما تصور می کنیم یک استاندارد ملی برای اقتصاد سوخت واقعا اهمیت دارد.
وی با اشاره به مطالعات مختلف اظهار کرد اگر درباره این مقررات انعطاف پذیری وجود نداشته باشد، مشاغل صنعت خودرو ممکن است به خطر بیافتند.
بر اساس گزارش بلومبرگ، اظهارات فیلدز مشروحی از دیدار میان رییس جمهور جدید آمریکا و مدیران عامل شرکتهای خودروسازی در پشت درهای بسته را نشان می دهد.
خودروسازان در واکنش به انتقادهای ترامپ در توییتر و درخواست وی برای حداکثر اشتغالزایی در داخل کشور، خواستار تسهیل مقررات دولت برای کمک به افزایش سودآوری و تشویق به سرمایه گذاری در کارخانههای داخلی شده اند.
هر سه خودروساز در واکنش به درخواست ترامپ، وعده دادند تلاش برای اشتغالزایی در آمریکا را افزایش دهند. فورد برنامه ساخت یک کارخانه مونتاژ به ارزش ۱.۶ میلیارد دلار را در مکزیک لغو و اعلام کرده ۷۰۰ میلیون دلار برای گسترش فعالیت کارخانهاش در میشیگان هزینه خواهد کرد.
جنرال موتورز و فیات کرایسلر هر یک وعده داده اند یک میلیارد دلار در تولید داخلی سرمایه گذاری کنند، با این همه هر دو شرکت تاکید کرده اند درباره این برنامهها سرمایه گذاری پیش از پیروزی ترامپ تصمیم گرفته شده بود.
ایسنا
مدیرعامل فورد در همایش انجمن ملی واسطههای فروش خودرو در نیواورلئان اظهار کرد: ما تصور می کنیم یک استاندارد ملی برای اقتصاد سوخت واقعا اهمیت دارد.
وی با اشاره به مطالعات مختلف اظهار کرد اگر درباره این مقررات انعطاف پذیری وجود نداشته باشد، مشاغل صنعت خودرو ممکن است به خطر بیافتند.
بر اساس گزارش بلومبرگ، اظهارات فیلدز مشروحی از دیدار میان رییس جمهور جدید آمریکا و مدیران عامل شرکتهای خودروسازی در پشت درهای بسته را نشان می دهد.
خودروسازان در واکنش به انتقادهای ترامپ در توییتر و درخواست وی برای حداکثر اشتغالزایی در داخل کشور، خواستار تسهیل مقررات دولت برای کمک به افزایش سودآوری و تشویق به سرمایه گذاری در کارخانههای داخلی شده اند.
هر سه خودروساز در واکنش به درخواست ترامپ، وعده دادند تلاش برای اشتغالزایی در آمریکا را افزایش دهند. فورد برنامه ساخت یک کارخانه مونتاژ به ارزش ۱.۶ میلیارد دلار را در مکزیک لغو و اعلام کرده ۷۰۰ میلیون دلار برای گسترش فعالیت کارخانهاش در میشیگان هزینه خواهد کرد.
جنرال موتورز و فیات کرایسلر هر یک وعده داده اند یک میلیارد دلار در تولید داخلی سرمایه گذاری کنند، با این همه هر دو شرکت تاکید کرده اند درباره این برنامهها سرمایه گذاری پیش از پیروزی ترامپ تصمیم گرفته شده بود.
ایسنا
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها