خیلی زود دیر می شود؛
پدال نیوز: کم کم به یک رویا تبدیل می شود! این جمله را می توان برای موارد بسیاری به کار برد. مثلا دانشگاه رفتن، کم کم به یک رویا تبدیل می شود، خرید خانه کم کم به یک رویا تبدیل می شود، زندگی بدون قسط کم کم به یک رویا تبدیل می شود و هزار چیز دیگر که اگر برای هر کدام از ما آرزو باشد، ممکن است کم کم به یک ...!
به گزارش "پدال نیوز" به گزالرش پدال نیوز به نقل از پرشین خودرو، کم کم به یک رویا تبدیل می شود! این جمله را می توان برای موارد بسیاری به کار برد. مثلا دانشگاه رفتن، کم کم به یک رویا تبدیل می شود، خرید خانه کم کم به یک رویا تبدیل می شود، زندگی بدون قسط کم کم به یک رویا تبدیل می شود و هزار چیز دیگر که اگر برای هر کدام از ما آرزو باشد، ممکن است کم کم به یک ...!
اما موضوع گزارش امروز ما هیچ کدام از موارد بالا نیست و مطلبی که از دید نگارنده، کم کم به یک رویا تبدیل می شود، رانندگی بدون دغدغه با خودرو در جاده و شهر است!
به هیچ عنوان نمی خواهیم در این مطلب در مورد کیفیت بالا و پایین خودروهای ساخت داخل یا خدمات پس از فروش این خودروها سخن بگوییم زیرا از نگاه بنده «نرود میخ آهنی بر سنگ».
بلکه یک دغدغه جدید در بین خودروسواران و البته خودروسازان به وجود آمده که خوشبختانه برای اولین بار فصل مشترک دغدغه میان تولید کننده و مصرف کننده شده است.
این دغدغه نامش امداد خودرو و یا همان خدمات سیار تعمیرگاهی است که مانند بسیاری از اتفاقات ناخوشایند جامعه 80 میلیونی ایران، تا کارد به استخوانش نرسد، کسی یا ارگانی فکری برای آن نمی کند.
در کوچه و خیابان و در جاده های پر رفت و آمد، آنقدری که وانت امدادی و خودروی تعمیرگاهی سیار مشاهده می شود، پلیس و امدادگر واقعی یافت می نشود!
هر کسی که می توانسته یک وانت خریده و آرم امداد خودروی ایران یا ایساکو را بر روی آن زده است و برای خودش شده است امداد خودروی سیار ...!
خوشبختانه همه این وانت سوارهای امدادی نیز عضو انجمن صنفی ... و یا زیر مجموعه فلان ارگان مسوول شهری و برون شهری هستند. اما هیچ کدام از این ارگان ها جوابگوی نتایج فعالیت این افراد نیستند.
بارها در همین رسانه عرض کرده ایم که وجود یک مسوول مشخص برای حوزه امداد خودرو یک ضرورت است و البته این ضرورت نباید با استفاده از افرادی که پرونده های کلاهبرداری هایشان هنوز نقل مجالس است، پر شود.
متاسفانه معلوم نیست وقتی برای انجام یک کار کوچک صد نوع استعلام از افراد گرفته می شود و حتی اثر انگشت اشخاص ثبت و ضبط می گردد، برای انتخاب افراد برای برخی پست ها و یا دادن مجوزهای مهم همچون امداد خودرو که با جان و مال مردم در ارتباط است، چنین سخت گیری هایی رخ نداده و هرکسی که چند وانت سوار همراه خود داشته باشد را می کنیم رییس انجمن یا اتحادیه!
متاسفانه اینگونه به نظر می آید که برخی از مسوولان ذی ربط در انتظار سر ریز شدن مشکل در حوزه امداد شهری و جاده ای هستند تا آنگاه همانند سوپرمن به داخل ماجرا وارد شده و با حرکت دستی و یک سخنرانی، مشکل را حل نمایند!
اما موضوع گزارش امروز ما هیچ کدام از موارد بالا نیست و مطلبی که از دید نگارنده، کم کم به یک رویا تبدیل می شود، رانندگی بدون دغدغه با خودرو در جاده و شهر است!
به هیچ عنوان نمی خواهیم در این مطلب در مورد کیفیت بالا و پایین خودروهای ساخت داخل یا خدمات پس از فروش این خودروها سخن بگوییم زیرا از نگاه بنده «نرود میخ آهنی بر سنگ».
بلکه یک دغدغه جدید در بین خودروسواران و البته خودروسازان به وجود آمده که خوشبختانه برای اولین بار فصل مشترک دغدغه میان تولید کننده و مصرف کننده شده است.
این دغدغه نامش امداد خودرو و یا همان خدمات سیار تعمیرگاهی است که مانند بسیاری از اتفاقات ناخوشایند جامعه 80 میلیونی ایران، تا کارد به استخوانش نرسد، کسی یا ارگانی فکری برای آن نمی کند.
در کوچه و خیابان و در جاده های پر رفت و آمد، آنقدری که وانت امدادی و خودروی تعمیرگاهی سیار مشاهده می شود، پلیس و امدادگر واقعی یافت می نشود!
هر کسی که می توانسته یک وانت خریده و آرم امداد خودروی ایران یا ایساکو را بر روی آن زده است و برای خودش شده است امداد خودروی سیار ...!
خوشبختانه همه این وانت سوارهای امدادی نیز عضو انجمن صنفی ... و یا زیر مجموعه فلان ارگان مسوول شهری و برون شهری هستند. اما هیچ کدام از این ارگان ها جوابگوی نتایج فعالیت این افراد نیستند.
بارها در همین رسانه عرض کرده ایم که وجود یک مسوول مشخص برای حوزه امداد خودرو یک ضرورت است و البته این ضرورت نباید با استفاده از افرادی که پرونده های کلاهبرداری هایشان هنوز نقل مجالس است، پر شود.
متاسفانه معلوم نیست وقتی برای انجام یک کار کوچک صد نوع استعلام از افراد گرفته می شود و حتی اثر انگشت اشخاص ثبت و ضبط می گردد، برای انتخاب افراد برای برخی پست ها و یا دادن مجوزهای مهم همچون امداد خودرو که با جان و مال مردم در ارتباط است، چنین سخت گیری هایی رخ نداده و هرکسی که چند وانت سوار همراه خود داشته باشد را می کنیم رییس انجمن یا اتحادیه!
متاسفانه اینگونه به نظر می آید که برخی از مسوولان ذی ربط در انتظار سر ریز شدن مشکل در حوزه امداد شهری و جاده ای هستند تا آنگاه همانند سوپرمن به داخل ماجرا وارد شده و با حرکت دستی و یک سخنرانی، مشکل را حل نمایند!
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها