کد خبر:
۴۱۵۵۱ ۱۳:۴۸
۱۳۹۵/۰۹/۰۹
زمان افتتاح مترو تهران – گرمسار
پدال نیوز: فرماندار گرمسار گفت: طرح متروی تهران- گرمسار دهه فجر سال ۹۵ از ایستگاه جوانمرد قصاب در تهران تا ایستگاه راه آهن گرمسار به بهره برداری می رسد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، داریوش طاهری روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: این طرح ملی تاکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته است و امیدواریم با برنامه ریزی های هدفمند ۲۰ درصد باقی مانده متروی تهران- گرمسار عملیاتی شود.
وی با بیان اینکه ریل گذاری و تمام مراحل رفت و آمد قطارسریع در شهرستان گرمسار به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: ۲۰ درصد باقیمانده این طرح در حوزه استحفاظی استان تهران است که با پیگیری های انجام شده به زودی تکمیل می شود.
طاهری گفت: این قطار هر ۲ ساعت یکبار از استان تهران به گرمسار تردد خواهد کرد و با بهره برداری از این طرح ملی، بخش قابل توجهی از ترافیک جاده ای در غرب استان سمنان کاهش می یابد.
فرماندار گرمسار اضافه کرد: تجهیزات استفاده شده برای راه اندازی این مترو از جدیدترین سامانه های ریلی دنیاست به طوری که قطارها در این خط می توانند با ۱۳۰ کیلومتر برساعت در مسیر تهران- گرمسار تردد کنند.
طاهری گفت: نزدیکی به تهران یک فرصت ارزشمند برای رونق اقتصادی منطقه است و با بهره برداری از این طرح، مردم شهرستان گرمسار و آرادان می تواند کمتر از نیم ساعت به مرکز کشور سفر کنند.
فرماندار گرمسار افزود: مسوولان استان سمنان به شدت پیگیر بهره برداری از این طرح ملی هستند و امیدواریم در نوروز سال ۹۶ بخش قابل توجهی از سفرها از این خط ارتباطی انجام شود.
گرمسارغربی ترین شهرستان استان سمنان و دارای وسعت پنج هزار و ۱۸۲ کیلومتر مربع است و بالغ بر ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد.
شهرستان گرمسار حدود هشت شهرک و ناحیه صنعتی و چند موسسه آموزش عالی دارد که ظرفیت بیشتری برای تردد به این شهرستان به ویژه از مرکز کشور را نیاز دارد.
وی با بیان اینکه ریل گذاری و تمام مراحل رفت و آمد قطارسریع در شهرستان گرمسار به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: ۲۰ درصد باقیمانده این طرح در حوزه استحفاظی استان تهران است که با پیگیری های انجام شده به زودی تکمیل می شود.
طاهری گفت: این قطار هر ۲ ساعت یکبار از استان تهران به گرمسار تردد خواهد کرد و با بهره برداری از این طرح ملی، بخش قابل توجهی از ترافیک جاده ای در غرب استان سمنان کاهش می یابد.
فرماندار گرمسار اضافه کرد: تجهیزات استفاده شده برای راه اندازی این مترو از جدیدترین سامانه های ریلی دنیاست به طوری که قطارها در این خط می توانند با ۱۳۰ کیلومتر برساعت در مسیر تهران- گرمسار تردد کنند.
طاهری گفت: نزدیکی به تهران یک فرصت ارزشمند برای رونق اقتصادی منطقه است و با بهره برداری از این طرح، مردم شهرستان گرمسار و آرادان می تواند کمتر از نیم ساعت به مرکز کشور سفر کنند.
فرماندار گرمسار افزود: مسوولان استان سمنان به شدت پیگیر بهره برداری از این طرح ملی هستند و امیدواریم در نوروز سال ۹۶ بخش قابل توجهی از سفرها از این خط ارتباطی انجام شود.
گرمسارغربی ترین شهرستان استان سمنان و دارای وسعت پنج هزار و ۱۸۲ کیلومتر مربع است و بالغ بر ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد.
شهرستان گرمسار حدود هشت شهرک و ناحیه صنعتی و چند موسسه آموزش عالی دارد که ظرفیت بیشتری برای تردد به این شهرستان به ویژه از مرکز کشور را نیاز دارد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها