کد خبر:
۴۰۹۰۲ ۱۲:۳۲
۱۳۹۵/۰۹/۰۱
مدیرعامل سایپایدک خبر داد:
ادامه اجرای طرح خدمات ویژه اربعین سایپا در روزهای بعد از اربعین
پدال نیوز- ادامه اجرای طرح خدمات ویژه اربعین گروه سایپا در روزهای بعد از اربعینمدیرعامل سایپایدک از ادامه اجرای طرح خدمات ویژه گروه خودروسازی سایپا در روزهای بعد از اربعین خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از سایپا نیوز، مهندس علیشاهی با اعلام این خبر افزود: با توجه به حجم بالای تردد زائران با خودروهای شخصی به سمت مرزهای خروجی و پیش بینی تراکم تردد خودرو در محورهای مرزی در روزهای بعد از اربعین، شرکت سایپایدک و شبکه نمایندگیها در آمادگی کامل برای ارائه خدمات به سر میبرند و تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اندیشیده شده است.
وی ادامه داد: تمام قطعات مورد نیاز نمایندگیها و پایگاه های امدادی به مقدار لازم تهیه و توزیع شده است ضمن اینکه ارائه خدمات همچنان ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل سایپایدک همچنین اظهار کرد: طرح بزرگ خدمات ویژه گروه سایپا با مشارکت گسترده نمایندگی های استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان به منظور ارایه خدمت به زائران امام حسین (ع) از تاریخ 24 آبان ماه آغاز شده و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.
علاوه بر این محمدرضا مروارید استاندار ایلام با حضور در یکی از پایگاه های امداد شبانه روزی گروه خودروسازی سایپا در مهران، از روند ارائه خدمات به زائران عتبال عالیات ابراز رضایت و خشنودی کرد.
وی همچنین با ارزشمند خواندن اقدامات شرکت سایپایدک در پذیرایی از هموطنان حاضر در مرز مهران، ارائه چنین خدماتی را رضایت بخش دانست.
استاندار ایلام همچنین با حضور در حسینیه ام البنین که با همکاری شرکت سایپایدک و از سوی نمایندگی دانیال یدک کرامت برپا شده، از خدمات ارائه شده توسط این نمایندگی قدردانی کرد.
وی ادامه داد: تمام قطعات مورد نیاز نمایندگیها و پایگاه های امدادی به مقدار لازم تهیه و توزیع شده است ضمن اینکه ارائه خدمات همچنان ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل سایپایدک همچنین اظهار کرد: طرح بزرگ خدمات ویژه گروه سایپا با مشارکت گسترده نمایندگی های استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان به منظور ارایه خدمت به زائران امام حسین (ع) از تاریخ 24 آبان ماه آغاز شده و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.
علاوه بر این محمدرضا مروارید استاندار ایلام با حضور در یکی از پایگاه های امداد شبانه روزی گروه خودروسازی سایپا در مهران، از روند ارائه خدمات به زائران عتبال عالیات ابراز رضایت و خشنودی کرد.
وی همچنین با ارزشمند خواندن اقدامات شرکت سایپایدک در پذیرایی از هموطنان حاضر در مرز مهران، ارائه چنین خدماتی را رضایت بخش دانست.
استاندار ایلام همچنین با حضور در حسینیه ام البنین که با همکاری شرکت سایپایدک و از سوی نمایندگی دانیال یدک کرامت برپا شده، از خدمات ارائه شده توسط این نمایندگی قدردانی کرد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها