یاسر رضاخواه مدیرکل فروش سازمانی شرکت ارتباطات سیار ایران؛
اپراتورهای ما سرمایه ملی هستند
پدال نیوز: دومین کنفرانس تخصصی اپراتورهای مجازی روز چهارشنبه 19آبان، در سالن همایشهای صدا و سیما برگزار شد. یکی از حاشیه های این همایش که با حضور میهمانان داخلی و خارجی برگزار شد، بحث نقش اپراتورها در شکلگیری و رشد اپراتورهای مجازی بود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، دومین کنفرانس تخصصی اپراتورهای مجازی روز چهارشنبه
19آبان، در سالن همایشهای صدا و سیما برگزار شد. یکی از حاشیه های این
همایش که با حضور میهمانان داخلی و خارجی برگزار شد، بحث نقش اپراتورها در
شکلگیری و رشد اپراتورهای مجازی بود.
در همین زمینه، یاسر رضاخواه مدیرکل فروش سازمانی شرکت ارتباطات سیار ایران، گفت: "اپراتورهای ما سرمایه ملی هستند. کاری که می کنند یک فعالیت مکمل هست و شانس موفقیت اپراتورهای مجازی که که موفق به اخذ پروانه می شوند را افزایش میدهند. ضمن اینکه نگرانی اپراتورهای مجازی را نیز کاهش میدهند."
وی در ادامه افزود: "یکی از ادعاهای مطرح شده، ترس اپراتورها از ورود اپراتورهای مجازی است. من به هیچ عنوان این موضوع را قبول ندارم. اپراتورها بسیار بزرگتر از آن هستند که با ورود اپراتورهای مجازی به خطر بیفتند. طبق آمار و ارقام موجود، اپراتورها حتی اگر تمام ظرفیت بازار اپراتورهای مجازی را طبق بیزنس پلن از پیش تعیین شده خود، جذب و اجرا کنند، این تعداد مشترکین از تعداد 3.5 میلیون نفر فراتر نخواهد رفت. این رقم در مقایسه با اپراتورهای ما رقم بزرگی نیست. اپراتورهای ما در سح منطقه اپراتورهای بزرگی محسوب میشوند. برای این میزان مشترک چیزی به نام ترس و نگرانی معنا ندارد."
به گفته مدیرکل فروش سازمانی شرکت ارتباطات سیار ایران : در طی دو تا سه سال اخیر اپراتورها شرایط بهتری را داشتهاند. بنابراین مسیری که اپراتورها برای انتخاب خود در پیش گرفتهاند مسیر درستی است و این مسیر به نفع اپراتورهای مجازی نیز هست و شانس موفقیت آنها را نیز افزایش میدهد."
رضاخواه اپراتور رایتل را پیشتاز این موضوع عنوان میکند: "رایتل در این زمینه پیشقدم بود. ما نیز همین انتظار را داشتیم. رایتل یک شبکه وسیعی ایجاد کرده و در 600شهر حضور دارد. بنابراین ظرفیت خالی رایتل نسبت به سایر اپراتورها بسیار بالاتر است. در بخش فروش عمده، رایتل اپراتور غالب در کشور است. در بخش خرده فروشی دو اپراتور دیگر ممکن است جلوتر و پیشتاز باشند اما در فروش عمده رایتل حرف اول را میزند. اگر اپراتورهای مجازی با رایتل وارد همکاری شوند به نوعی به طورغیرمستقیم مشترکان شبکه رایتل را جذب کردهاند."
او، تاکید کرد: "آرکوی موبایل در ایران پایین است. تعرفه موبایل در ایران پایین هست ولی واقعیت این است که پایین بودن تعرفه را مطرح میکنیم گفته میشود اگر تعرفه پایین است پس چرا اپراتورها بستههای ارزان قیمت ارائه میکنند.تعرفه دیتای آزاد یک سقف تعیین شده است و مابقی آن را خود اپراتورها تعیین میکنند. آن چیزی که باعث شده آرکو پایین بیاید تعرفه تعیینشده رگولاتوری نیست."
در همین زمینه، یاسر رضاخواه مدیرکل فروش سازمانی شرکت ارتباطات سیار ایران، گفت: "اپراتورهای ما سرمایه ملی هستند. کاری که می کنند یک فعالیت مکمل هست و شانس موفقیت اپراتورهای مجازی که که موفق به اخذ پروانه می شوند را افزایش میدهند. ضمن اینکه نگرانی اپراتورهای مجازی را نیز کاهش میدهند."
وی در ادامه افزود: "یکی از ادعاهای مطرح شده، ترس اپراتورها از ورود اپراتورهای مجازی است. من به هیچ عنوان این موضوع را قبول ندارم. اپراتورها بسیار بزرگتر از آن هستند که با ورود اپراتورهای مجازی به خطر بیفتند. طبق آمار و ارقام موجود، اپراتورها حتی اگر تمام ظرفیت بازار اپراتورهای مجازی را طبق بیزنس پلن از پیش تعیین شده خود، جذب و اجرا کنند، این تعداد مشترکین از تعداد 3.5 میلیون نفر فراتر نخواهد رفت. این رقم در مقایسه با اپراتورهای ما رقم بزرگی نیست. اپراتورهای ما در سح منطقه اپراتورهای بزرگی محسوب میشوند. برای این میزان مشترک چیزی به نام ترس و نگرانی معنا ندارد."
به گفته مدیرکل فروش سازمانی شرکت ارتباطات سیار ایران : در طی دو تا سه سال اخیر اپراتورها شرایط بهتری را داشتهاند. بنابراین مسیری که اپراتورها برای انتخاب خود در پیش گرفتهاند مسیر درستی است و این مسیر به نفع اپراتورهای مجازی نیز هست و شانس موفقیت آنها را نیز افزایش میدهد."
رضاخواه اپراتور رایتل را پیشتاز این موضوع عنوان میکند: "رایتل در این زمینه پیشقدم بود. ما نیز همین انتظار را داشتیم. رایتل یک شبکه وسیعی ایجاد کرده و در 600شهر حضور دارد. بنابراین ظرفیت خالی رایتل نسبت به سایر اپراتورها بسیار بالاتر است. در بخش فروش عمده، رایتل اپراتور غالب در کشور است. در بخش خرده فروشی دو اپراتور دیگر ممکن است جلوتر و پیشتاز باشند اما در فروش عمده رایتل حرف اول را میزند. اگر اپراتورهای مجازی با رایتل وارد همکاری شوند به نوعی به طورغیرمستقیم مشترکان شبکه رایتل را جذب کردهاند."
او، تاکید کرد: "آرکوی موبایل در ایران پایین است. تعرفه موبایل در ایران پایین هست ولی واقعیت این است که پایین بودن تعرفه را مطرح میکنیم گفته میشود اگر تعرفه پایین است پس چرا اپراتورها بستههای ارزان قیمت ارائه میکنند.تعرفه دیتای آزاد یک سقف تعیین شده است و مابقی آن را خود اپراتورها تعیین میکنند. آن چیزی که باعث شده آرکو پایین بیاید تعرفه تعیینشده رگولاتوری نیست."
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها