نمایندگان مجلس و کمیسیون انرژی مخالف حذف کارت سوخت هستند
پدال نیوز- دولت به مجلس پیشنهاد داده برای حذف کارت سوخت ولی حذف کارت سوخت مورد اعتراض اکثر نمایندگان مجلس است و حتی اعضای کمیسیون انرژی هم با این کار مخالفت کردند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس ، احمد مرادی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا دولت تاکید بر حذف کارت سوخت دارد گفت: دولت به مجلس برای حذف کارت سوخت پیشنهاد داده است ولی حذف کارت سوخت مورد اعتراض اکثر نمایندگان مجلس است و حتی اعضای کمیسیون انرژی هم با این کار مخالفت کردند.
وی اضافه کرد: کارت سوخت هیچ هزینهای برای دولت ندارد و نمایندگان هیچ توجیهی را پشت فشارهای دولت نمیبینند؛ تنها دلیلی که میتواند داشته باشد این است که ما با حذف کارت سوخت، سوختگیری را برای مردم راحتتر میکنیم و دلیل فنی و منطقی دیگری نمیتواند داشته باشد.
این عضو کمیسیون انرژی تصریح کرد: بنده مطمئن هستم با نگاه خوبی که نمایندگان مجلس نسبت به این موضوع دارند برای حفظ کارت سوخت تلاش خواهند کرد و با رای خوب کارت سوخت و شفافیت اطلاعات پایدار خواهد ماند.
احمد مرادی در ادامه افزود: استان هرمزگان 18 درصد سوخت کشور را به طور مستقیم و 45 درصد آن را به صورت غیرمستقیم تامین میکند و حداقل انتظاری که مردم این استان از مسئولین دولت دارند این است که ابتدا مشکل بیکاری در این استان حل شود و به تبع آن شاهد توسعه همهجانبه در این استان باشیم.
وی دلیل دیده نشدن استانهای نفتخیز را دولتها دانست و گفت: دولتها میخواهند خیلی از مشکلات خودشان را از درآمدهای نفتی استانهای نفتخیز جبران کنند که این یک تبعیض است و باید تلاش شود این تبعیض برطرف شود.
وی اضافه کرد: کارت سوخت هیچ هزینهای برای دولت ندارد و نمایندگان هیچ توجیهی را پشت فشارهای دولت نمیبینند؛ تنها دلیلی که میتواند داشته باشد این است که ما با حذف کارت سوخت، سوختگیری را برای مردم راحتتر میکنیم و دلیل فنی و منطقی دیگری نمیتواند داشته باشد.
این عضو کمیسیون انرژی تصریح کرد: بنده مطمئن هستم با نگاه خوبی که نمایندگان مجلس نسبت به این موضوع دارند برای حفظ کارت سوخت تلاش خواهند کرد و با رای خوب کارت سوخت و شفافیت اطلاعات پایدار خواهد ماند.
احمد مرادی در ادامه افزود: استان هرمزگان 18 درصد سوخت کشور را به طور مستقیم و 45 درصد آن را به صورت غیرمستقیم تامین میکند و حداقل انتظاری که مردم این استان از مسئولین دولت دارند این است که ابتدا مشکل بیکاری در این استان حل شود و به تبع آن شاهد توسعه همهجانبه در این استان باشیم.
وی دلیل دیده نشدن استانهای نفتخیز را دولتها دانست و گفت: دولتها میخواهند خیلی از مشکلات خودشان را از درآمدهای نفتی استانهای نفتخیز جبران کنند که این یک تبعیض است و باید تلاش شود این تبعیض برطرف شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها