کد خبر:
۳۹۶۱۰ ۱۰:۱۰
۱۳۹۵/۰۸/۱۴
همکاری با چینیها برای تولید خودروهای سنگین
پدال نیوز- مهدی نیازی، قائممقام مدیر عامل شرکت آریا دیزل با اشاره به اینکه امکان تولید خودروهای سنگین با کیفیت در کشور وجود دارد گفت: در شرکت آریا دیزل برنامهریزی برای تولید ۲ محصول برند C&C چین (فعال در زمینه خودروهای سنگین) انجام شده و قرار است تولید آنها از ۶ ماه آینده آغاز شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از دنیای اقتصاد، نیازی گفت: تولید تا پایان سال اول همکاری با 20 درصد داخلی سازی آغاز میشود و تا پایان سال دوم به 30 درصد، داخلی سازی خواهیم رسید.وی افزود: این شرکت از سال1384، نمایندگی انحصاری خودروهای سنگین را از رنو فرانسه گرفته و به مدت یکسال و نیم اقدام به تولید آنها در داخل کشور کرد ولی با تشدید تحریمها و قطع همکاری با شرکت رنو، اقدام به گرفتن نمایندگی رسمی و واردات کامیونهای تجاری با برند C&C از کشور چین بهعنوان جایگزین کرد.
وی افزود: بعد از رفع تحریمها و نهایی شدن برجام، شرکت رنو درصدد جبران برآمد و در همین راستا قرار است در آینده نزدیک، 3 مدل از محصولات جدیدرنو را وارد کشور کرده و در سال آینده نیز نسبت به تولید خودروهای سنگین این برند در ایران برنامهریزی کنیم.نیازی درباره موانع و مشکلات موجود صنعت خودروهای سنگین گفت: کاهش شدید قیمت نفت و محدود شدن منابع ارزی کشور و همزمان از دست رفتن بازار صادراتی در کشورهای همسایه مانند سوریه و عراق به علت ناامنی و جنگ در این کشورها طی سالهای اخیر، موجب افت شدید صنعت حملونقل در کشور شده است.وی افزود: اخیرا دولت طرحی را درباره واردات خودروهای سواری تصویب کرده مبنیبر اینکه افرادی که قصد واردات این خودروها را دارند باید 3 درصد مبلغ آن را به نمایندگی رسمی آن برند در کشور بپردازند تا این ماشینها از خدمات پس از فروش بهرهمند شوند. نیازی گفت: ما تقاضا داریم تا این موضوع درباره خودروهای سنگین نیز لحاظ شود و اجاز ه ورود غیررسمی آن به اشخاص فاقد صلاحیت داده نشود.
وی افزود: بعد از رفع تحریمها و نهایی شدن برجام، شرکت رنو درصدد جبران برآمد و در همین راستا قرار است در آینده نزدیک، 3 مدل از محصولات جدیدرنو را وارد کشور کرده و در سال آینده نیز نسبت به تولید خودروهای سنگین این برند در ایران برنامهریزی کنیم.نیازی درباره موانع و مشکلات موجود صنعت خودروهای سنگین گفت: کاهش شدید قیمت نفت و محدود شدن منابع ارزی کشور و همزمان از دست رفتن بازار صادراتی در کشورهای همسایه مانند سوریه و عراق به علت ناامنی و جنگ در این کشورها طی سالهای اخیر، موجب افت شدید صنعت حملونقل در کشور شده است.وی افزود: اخیرا دولت طرحی را درباره واردات خودروهای سواری تصویب کرده مبنیبر اینکه افرادی که قصد واردات این خودروها را دارند باید 3 درصد مبلغ آن را به نمایندگی رسمی آن برند در کشور بپردازند تا این ماشینها از خدمات پس از فروش بهرهمند شوند. نیازی گفت: ما تقاضا داریم تا این موضوع درباره خودروهای سنگین نیز لحاظ شود و اجاز ه ورود غیررسمی آن به اشخاص فاقد صلاحیت داده نشود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها