کد خبر:
۳۹۵۰۳ ۱۲:۲۹
۱۳۹۵/۰۸/۱۲
بلک بری مهمان خودروهای فورد میشود
پدال نیوز: فورد موتور برای استفاده بیشتر از سیستم عامل QNCX شرکت بلک بری، با این سازنده تلفنهای هوشمند قرارداد امضا کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، بر اساس گزارش رویترز، قرارداد با فورد، نخستین قراردادی است که بلک بری مستقیما با یک خودروساز بزرگ امضا میکند. این شرکت در حال حاضر فناوری خود را به تامین کنندگان صنعت خودرو میفروشد.
به گزارش ایسنا، بلک بری که تا حد زیادی سهمش در بازار تلفن هوشمند را به رقیبانی مانند اپل، گوگل و سامسونگ واگذار کرده است، تلاش میکند فروش محصولات نرم افزاری به خودروسازان و سایر تولیدکنندگان را گسترش دهد.
شرکت پاناسونیک اتوموتیو در حال حاضر از نرم افزار QNX در کنسول اطلاعات سرگرمی استفاده میکند که برای فورد تامین میکند.
بلک بری امیدوار است قرارداد جدید، استفاده از نرم افزار بلک بری در خودروهای فورد را گسترش دهد.
جان وال، مدیر واحد QNX به رویترز گفت: ما میتوانیم مبنای کل خودرو از رانندگی اتوماتیک تا اطلاعات سرگرمی را تشکیل دهیم. وی در ادامه افزود: نرم افزار QNX برای استفاده در رانندگی اتوماتیک و سیستمهای ایمنی فعال تایید شده است.
فورد سرگرم تلاش برای طراحی خودروهای خودران است و قصد دارد تا سال ۲۰۲۱ یک خودروی تمام اتوماتیک عرضه کند.
بلک بری و فورد درباره نحوه عرضه QNX در سیستمهای جدید یا درباره شرایط مالی قراردادشان توضیحی ندادند.
بلک بری اعلام کرد یک تیم ویژه از مهندسان QNX در اوتاوا و واترلو با فورد به منظور گسترش استفاده این خودروساز از سیستم عامل صنعتی نوترینو و همچنین برنامه فراگیری که می تواند سایر سیستمهای عامل یا فناوری امنیتی مرتبط را کنترل کند، همکاری خواهند کرد.
به گزارش ایسنا، بلک بری که تا حد زیادی سهمش در بازار تلفن هوشمند را به رقیبانی مانند اپل، گوگل و سامسونگ واگذار کرده است، تلاش میکند فروش محصولات نرم افزاری به خودروسازان و سایر تولیدکنندگان را گسترش دهد.
شرکت پاناسونیک اتوموتیو در حال حاضر از نرم افزار QNX در کنسول اطلاعات سرگرمی استفاده میکند که برای فورد تامین میکند.
بلک بری امیدوار است قرارداد جدید، استفاده از نرم افزار بلک بری در خودروهای فورد را گسترش دهد.
جان وال، مدیر واحد QNX به رویترز گفت: ما میتوانیم مبنای کل خودرو از رانندگی اتوماتیک تا اطلاعات سرگرمی را تشکیل دهیم. وی در ادامه افزود: نرم افزار QNX برای استفاده در رانندگی اتوماتیک و سیستمهای ایمنی فعال تایید شده است.
فورد سرگرم تلاش برای طراحی خودروهای خودران است و قصد دارد تا سال ۲۰۲۱ یک خودروی تمام اتوماتیک عرضه کند.
بلک بری و فورد درباره نحوه عرضه QNX در سیستمهای جدید یا درباره شرایط مالی قراردادشان توضیحی ندادند.
بلک بری اعلام کرد یک تیم ویژه از مهندسان QNX در اوتاوا و واترلو با فورد به منظور گسترش استفاده این خودروساز از سیستم عامل صنعتی نوترینو و همچنین برنامه فراگیری که می تواند سایر سیستمهای عامل یا فناوری امنیتی مرتبط را کنترل کند، همکاری خواهند کرد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها