کد خبر:
۳۸۸۱۱ ۱۰:۴۵
۱۳۹۵/۰۸/۰۲
قناعتی:
ارگان های دولتی و غیر دولتی اتوبوس های فرسوده خود را ساماندهی کنند
پدال نیوز- عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ارگان های دولتی و غیر دولتی ساماندهی اتوبوس ها و مینی بوس های فرسوده را در دستور کار خود قرار دهند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فرسودگی خودروهای راهور، نیروهای مسلح و ... اظهار داشت: تمام ارگانهای دولتی و غیردولتی، باید ساماندهی اتوبوسها و مینیبوسهای فرسوده را در دستور کار خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه نیروهای مسلح و سایر ارگانها ضوابط دستورالعملی خاص خود را دارند، افزود: این نهادها و ارگانها وسایل حمل و نقل عمومی دارند و از ظرفیت شهر برای جابهجایی نیروهای خود استفاده میکنند به همین منظور باید در چار چوب ضوابط حمل و نقل شهری حرکت کنند.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه اتوبوسها و مینیبوسهای فرسوده سایر ارگانها و نهادها باید معاینه فنی شوند، گفت: سایر خودروهای فرسوده به دلیل مستهلک بودن، امنیت افراد خود را به خطر میاندازند به همین دلیل ارگانها باید به قانون مدیریت شهری تمکین کنند.
قناعتی با بیان اینکه تعدادی از اتوبوس های فرسوده، آلودگی بالایی برای شهر تهران ایجاد می کنند، تصریح کرد: در رابطه با حل مشکل آلودگی هوا، همه ارگانها باید با یکدیگر همکاری داشته باشند چرا که در مورد این موضوع تنها مدیریت شهری مسئول نیست.
وی ادامه داد: تمام ارگانهای دولتی و غیردولتی باید ساماندهی اتوبوسها و مینیبوسهای فرسوده خود را در دستور کار قرار دهند تا به این وسیله شاهد کاهش آلودگی هوای شهر تهران باشیم.
وی با بیان اینکه نیروهای مسلح و سایر ارگانها ضوابط دستورالعملی خاص خود را دارند، افزود: این نهادها و ارگانها وسایل حمل و نقل عمومی دارند و از ظرفیت شهر برای جابهجایی نیروهای خود استفاده میکنند به همین منظور باید در چار چوب ضوابط حمل و نقل شهری حرکت کنند.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه اتوبوسها و مینیبوسهای فرسوده سایر ارگانها و نهادها باید معاینه فنی شوند، گفت: سایر خودروهای فرسوده به دلیل مستهلک بودن، امنیت افراد خود را به خطر میاندازند به همین دلیل ارگانها باید به قانون مدیریت شهری تمکین کنند.
قناعتی با بیان اینکه تعدادی از اتوبوس های فرسوده، آلودگی بالایی برای شهر تهران ایجاد می کنند، تصریح کرد: در رابطه با حل مشکل آلودگی هوا، همه ارگانها باید با یکدیگر همکاری داشته باشند چرا که در مورد این موضوع تنها مدیریت شهری مسئول نیست.
وی ادامه داد: تمام ارگانهای دولتی و غیردولتی باید ساماندهی اتوبوسها و مینیبوسهای فرسوده خود را در دستور کار قرار دهند تا به این وسیله شاهد کاهش آلودگی هوای شهر تهران باشیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها