سرنوشت پلاکهای نظامی به کجا ختم شد؟
پدال نیوز: حدود سه سال از وعده رییس وقت پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی برای یکپارچه شدن پلاک خودروهای نظامی گذشته و در این مدت گرچه تمامی خودروهای متعلق به نیروی انتظامی تغییر پلاک دادهاند اما همچنان خودروهایی در دیگر زیر مجموعههای نیروهای مسلح دیده میشود که فاقد پلاک ملی هستند، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در اینباره توضیح داده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، حدود سه سال از وعده رییس وقت پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی برای یکپارچه شدن پلاک خودروهای نظامی گذشته و در این مدت گرچه تمامی خودروهای متعلق به نیروی انتظامی تغییر پلاک دادهاند اما همچنان خودروهایی در دیگر زیر مجموعههای نیروهای مسلح دیده میشود که فاقد پلاک ملی هستند، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در اینباره توضیح داده است.
سردار تقی مهری درباره سرنوشت پلاکهای ملی برای خودروهای نظامی گفت: موضوع پلاکهای ملی برای بسیاری از وزارتخانهها و زیر مجموعههای دولت اعمال و اجرا شده و مشکلی در این خصوص نداریم اما در بحث خودروهای نظامی موارد موجود همچنان در دست بررسی است.
وی با بیان اینکه استفاده از پلاک ملی در مجموعه نیروی انتظامی با ابلاغ ستادکل نیروهای مسلح به عنوان زیر مجموعهای از نیروهای مسلح تماما اجرا شده و تمامی خودروهای ناجا دارای پلاک ملی هستند، گفت: اما بر سر نحوه اجرای این طرح در ارتش، وزارت دفاع و سپاه مواردی وجود دارد که این موارد همچنان در ستادکل نیروهای مسلح در دست بررسی است و انشاءالله اجرایی میشود.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی درباره پلاک خودروهای متعلق به سفارتخانهها و خودروهای دیپلماتیک نیز گفت: در مورد پلاکهای سیاسی و ... نیز مراحل لازم در حال انجام و هماهنگی با وزارت امور خارجه است، ما تجربه رونمایی و استفاده از پلاکهای تشریفات در دوران اجلاس نم را نیز داریم که اتفاقا تجربه خوبی بود و در این خصوص نیز اقدامات لازم در حال انجام است.
در 29 شهریور سال 91، سردار اسکندر مومنی، رییس وقت پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در نشستی خبری ( اینجا ) با بیان اینکه یکپارچهسازی پلاک خودروهای نیروهای مسلح در دستورکار است گفته بود : با دستور فرمانده نیروی انتظامی در گام اول کلیه خودروهای نیروی انتظامی به پلاک ملی ملحق شده و در هفته ناجا از این پلاک رونمایی و کلیه خودروهای نیروی انتظامی نیز پس از نصب پلاک ملی در سامانه یکپارچه پلیس قرار میگیرند. در آینده برای خودروهای نظامی و نیروهای مسلح نیز پلاک ملی نصب میشود و انشاءالله تا پایان سال کلیه خودروها دارای پلاک ملی شوند.
مومنی همچنین در هشتم مهرماه همان سال و در مراسم رونمایی از پلاکهای جدید نیروی انتظامی که همزمان با نخستین روز از هفته ناجا با حضور سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده وقت ناجا برگزار شده بود نیز گفت: (اینجا ) پس از این با هماهنگیهای انجام شده با ستاد نیروهای مسلح، تمامی خودروهای نیروهای مسلح دارای پلاک ملی میشوند و امیدواریم این مساله تا پایان سال اجرایی شود و کلیه وسایل نقلیه موجود در ایران پلاک ملی شوند.
منبع: ایسنا
سردار تقی مهری درباره سرنوشت پلاکهای ملی برای خودروهای نظامی گفت: موضوع پلاکهای ملی برای بسیاری از وزارتخانهها و زیر مجموعههای دولت اعمال و اجرا شده و مشکلی در این خصوص نداریم اما در بحث خودروهای نظامی موارد موجود همچنان در دست بررسی است.
وی با بیان اینکه استفاده از پلاک ملی در مجموعه نیروی انتظامی با ابلاغ ستادکل نیروهای مسلح به عنوان زیر مجموعهای از نیروهای مسلح تماما اجرا شده و تمامی خودروهای ناجا دارای پلاک ملی هستند، گفت: اما بر سر نحوه اجرای این طرح در ارتش، وزارت دفاع و سپاه مواردی وجود دارد که این موارد همچنان در ستادکل نیروهای مسلح در دست بررسی است و انشاءالله اجرایی میشود.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی درباره پلاک خودروهای متعلق به سفارتخانهها و خودروهای دیپلماتیک نیز گفت: در مورد پلاکهای سیاسی و ... نیز مراحل لازم در حال انجام و هماهنگی با وزارت امور خارجه است، ما تجربه رونمایی و استفاده از پلاکهای تشریفات در دوران اجلاس نم را نیز داریم که اتفاقا تجربه خوبی بود و در این خصوص نیز اقدامات لازم در حال انجام است.
در 29 شهریور سال 91، سردار اسکندر مومنی، رییس وقت پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در نشستی خبری ( اینجا ) با بیان اینکه یکپارچهسازی پلاک خودروهای نیروهای مسلح در دستورکار است گفته بود : با دستور فرمانده نیروی انتظامی در گام اول کلیه خودروهای نیروی انتظامی به پلاک ملی ملحق شده و در هفته ناجا از این پلاک رونمایی و کلیه خودروهای نیروی انتظامی نیز پس از نصب پلاک ملی در سامانه یکپارچه پلیس قرار میگیرند. در آینده برای خودروهای نظامی و نیروهای مسلح نیز پلاک ملی نصب میشود و انشاءالله تا پایان سال کلیه خودروها دارای پلاک ملی شوند.
مومنی همچنین در هشتم مهرماه همان سال و در مراسم رونمایی از پلاکهای جدید نیروی انتظامی که همزمان با نخستین روز از هفته ناجا با حضور سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده وقت ناجا برگزار شده بود نیز گفت: (اینجا ) پس از این با هماهنگیهای انجام شده با ستاد نیروهای مسلح، تمامی خودروهای نیروهای مسلح دارای پلاک ملی میشوند و امیدواریم این مساله تا پایان سال اجرایی شود و کلیه وسایل نقلیه موجود در ایران پلاک ملی شوند.
منبع: ایسنا
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها