کد خبر:
۳۷۸۰۰ ۱۱:۲۹
۱۳۹۵/۰۷/۱۸
کارخانه جدید «استون مارتین» کجاست؟
پدال نیوز: استونمارتین قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ کارخانهی خود را در دهکدهی St Athan راهاندازی کند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، شرکت خودروسازی استونمارتین واحد تولید جدیدی را در دهکدهی St Athan ولز تا سال ۲۰۲۰ راهاندازی خواهد کرد و در ابتدا در کارخانهی جدید به ساخت یک خودروی شاسی بلند خواهد پرداخت، اما بعدها دو مدل سدان با برند لاگوندا نیز در این مکان تولید خواهند شد.
استونمارتین یکی از پایگاههای نظامی متروکه را برای احداث کارخانهی جدید خود در نظر گرفته است. روند ساخت این کارخانه از سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز خواهد شد. محلی که کارخانه در آن احداث شده دارای ۳ آشیانه است. این اولین باری نیست که استون مارتین محلی را با تغییر کاربری مورد استفاده قرار میدهد، قبلا نیز استون مارتین ساختمان مشهور Olympia در نیوپورت را به این شکل مورد استفادهی خود قرار داد و این ساختمان هم اکنون محل موزهی محصولات این شرکت است.
با توجه به این مطلب که محل جدید کارخانه در مدت کوتاه قادر به بهرهبرداری نخواهد بود، ولی این کمپانی در حال جذب نیروی جدید برای کارخانهی جدید خود است. بیش از ۴۰ نفر نیروی جدید برای این کارخانه به کار گرفته خواهند شد که تمامی آنها در کارخانهی استونمارتین مستقر در Gaydon در انگلستان آموزش داده میشوند. و این افراد تا زمانی که کارخانهی جدید راه اندازی شود در همین شهر به فعالیت برروی خودروهای اسپرت این کمپانی خواهند پرداخت.
آستونمارتین
اندی پالمر، مدیر عامل استونمارتین در بیانیهای این موضوع را مطرح کرد: ما افتخار میکنیم که سهمی در بازار جهانی داریم و در این راه از نیروهای زبده بهره خواهیم گرفت.
مدل اسیووی استونمارتین با نام DBX در سال ۲۰۱۵ به صورت مفهومی رونمایی شد. قرار بر این است که این خودرو در کارخانهای که در آتهان راهاندازی خواهد شد، تولید شود. پیشرانهی این خودرو از نوع هیبریدی پلاگین و یا الکتریکی خواهد بود و طراحی ظاهری آن نیز مدلی اسپرت گونه دارد و انتظار میرود که این مدل مورد توجه علاقهمندان قرار گیرد. استونمارتین در نظر دارد سالانه ۳۰۰۰ دستگاه از این خودرو را تولید کند.
در کنار تولید این اسیووی در کارخانهی جدید، استونمارتین قصد تولید دو مدل سدان را نیز در کنار این خودرو در سر دارد که یکی از این دو مدل، خودروی سادهتری از مدل رپید خواهد بود که از نظر فضای قابل استفاده بهینهسازی شده است و دیگری خودروی سدان لوکسی که با بنتلی موسلان به رقابت خواهد پرداخت.
همچنین استونمارتین در آتهان قصد تولید مدل DB11 را نیز دارد که جایگزین دو مدل ونتیج و ونکوییش خواهد بود. و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود استونمارتین به تولید ابرخودروی موتور میانی خود در این کارخانهی جدید خواهد پرداخت. با این حال تعداد دستگاه خودروهای تولیدی توسط این کمپانی به ۷۰۰۰ دستگاه در سال محدود میشود.
استونمارتین یکی از پایگاههای نظامی متروکه را برای احداث کارخانهی جدید خود در نظر گرفته است. روند ساخت این کارخانه از سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز خواهد شد. محلی که کارخانه در آن احداث شده دارای ۳ آشیانه است. این اولین باری نیست که استون مارتین محلی را با تغییر کاربری مورد استفاده قرار میدهد، قبلا نیز استون مارتین ساختمان مشهور Olympia در نیوپورت را به این شکل مورد استفادهی خود قرار داد و این ساختمان هم اکنون محل موزهی محصولات این شرکت است.
با توجه به این مطلب که محل جدید کارخانه در مدت کوتاه قادر به بهرهبرداری نخواهد بود، ولی این کمپانی در حال جذب نیروی جدید برای کارخانهی جدید خود است. بیش از ۴۰ نفر نیروی جدید برای این کارخانه به کار گرفته خواهند شد که تمامی آنها در کارخانهی استونمارتین مستقر در Gaydon در انگلستان آموزش داده میشوند. و این افراد تا زمانی که کارخانهی جدید راه اندازی شود در همین شهر به فعالیت برروی خودروهای اسپرت این کمپانی خواهند پرداخت.
آستونمارتین
اندی پالمر، مدیر عامل استونمارتین در بیانیهای این موضوع را مطرح کرد: ما افتخار میکنیم که سهمی در بازار جهانی داریم و در این راه از نیروهای زبده بهره خواهیم گرفت.
مدل اسیووی استونمارتین با نام DBX در سال ۲۰۱۵ به صورت مفهومی رونمایی شد. قرار بر این است که این خودرو در کارخانهای که در آتهان راهاندازی خواهد شد، تولید شود. پیشرانهی این خودرو از نوع هیبریدی پلاگین و یا الکتریکی خواهد بود و طراحی ظاهری آن نیز مدلی اسپرت گونه دارد و انتظار میرود که این مدل مورد توجه علاقهمندان قرار گیرد. استونمارتین در نظر دارد سالانه ۳۰۰۰ دستگاه از این خودرو را تولید کند.
در کنار تولید این اسیووی در کارخانهی جدید، استونمارتین قصد تولید دو مدل سدان را نیز در کنار این خودرو در سر دارد که یکی از این دو مدل، خودروی سادهتری از مدل رپید خواهد بود که از نظر فضای قابل استفاده بهینهسازی شده است و دیگری خودروی سدان لوکسی که با بنتلی موسلان به رقابت خواهد پرداخت.
همچنین استونمارتین در آتهان قصد تولید مدل DB11 را نیز دارد که جایگزین دو مدل ونتیج و ونکوییش خواهد بود. و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود استونمارتین به تولید ابرخودروی موتور میانی خود در این کارخانهی جدید خواهد پرداخت. با این حال تعداد دستگاه خودروهای تولیدی توسط این کمپانی به ۷۰۰۰ دستگاه در سال محدود میشود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش