کد خبر:
۳۷۴۸۴ ۱۶:۵۴
۱۳۹۵/۰۷/۱۳
تکمیل فاز اول تا دهه فجر امسال
اجرای خط هفت مترو تهران در سه شیفت کاری
پدال نیوز- مدیرعامل گروه تخصصی سپاسد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: سه شیفت کاری از مهندسان و متخصصان قرارگاه خاتم برای تکمیل خط ۷ مترو تهران فعال است که امیدواریم با تأمین اعتبار توسط شهرداری تهران، فاز اول پروژه در دهه فجر به بهرهبرداری برسد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، کریم باشنا اظهار کرد: حفاریهای خط 7 مترو تهران از بریانک شروع و دو دستگاه TBM با قطر 9.15 متر در دو مسیر وارد زمین شدند که یکی از آنها به سمت شرق (ورزشگاه شهید تختی) حرکت کرد و در اوایل ماه رمضان امسال حوالی اتوبان افسریه از زمین خارج شد تا مابقی آن که 1500 متر طول دارد به صورت دستی حفاری شود و دیگر دستگاه هم به سمت شمال حرکت کرده و هنوز در حال حفاری است و تا انتهای مسیر پیش میرود.
مدیرعامل گروه تخصصی سپاسد با اشاره به اینکه خط 7 مترو، با 27 کیلومتر دارای 22 ایستگاه است، گفت: خط 7 مترو تهران عمیقترین خطی است که در پایتخت کشور در حال احداث است و در بعضی از نقاط عمق آن به 45 متر از سطح زمین میرسد.
وی ادامه داد: این خط با دیگر خطوط مترو تلاقی دارد و از نظر فیزیکی در قسمت تحتانی آنها قرار میگیرد.
باشنا اضافه کرد: فاز نخست این پروژه به طول 20 کیلومتر در حال حاضر دارای 85 درصد پیشرفت فیزیکی است و برای دهه فجر آماده بهرهبرداری می شود که حدفاصل شهید محلاتی تا میدان صنعت شهرک قدس است.
مدیرعامل گروه تخصصی سپاسد عنوان کرد: در حال حاضر برخی ایستگاهها با پیشرفت بالای 95 درصد و بعضی حدود 82 درصد هستند که به زودی تکمیل میشوند؛ در مجموع و در فاز نخست هشت ایستگاه برای استفاده مسافران آماده میشود و بقیه آنها عبوری خواهند بود تا به تدریج به بهرهبرداری برسند.
وی افزود: این 8 ایستگاه شامل ایستگاههای شهید محلاتی، 17 شهریور، میدان محمدیه، بریانک، شهید نواب صفوی، آذربایجان، جلال آل احمد و میدان صنعت است.
مدیرعامل گروه تخصصی سپاسد با اشاره به اینکه خط 7 مترو، با 27 کیلومتر دارای 22 ایستگاه است، گفت: خط 7 مترو تهران عمیقترین خطی است که در پایتخت کشور در حال احداث است و در بعضی از نقاط عمق آن به 45 متر از سطح زمین میرسد.
وی ادامه داد: این خط با دیگر خطوط مترو تلاقی دارد و از نظر فیزیکی در قسمت تحتانی آنها قرار میگیرد.
باشنا اضافه کرد: فاز نخست این پروژه به طول 20 کیلومتر در حال حاضر دارای 85 درصد پیشرفت فیزیکی است و برای دهه فجر آماده بهرهبرداری می شود که حدفاصل شهید محلاتی تا میدان صنعت شهرک قدس است.
مدیرعامل گروه تخصصی سپاسد عنوان کرد: در حال حاضر برخی ایستگاهها با پیشرفت بالای 95 درصد و بعضی حدود 82 درصد هستند که به زودی تکمیل میشوند؛ در مجموع و در فاز نخست هشت ایستگاه برای استفاده مسافران آماده میشود و بقیه آنها عبوری خواهند بود تا به تدریج به بهرهبرداری برسند.
وی افزود: این 8 ایستگاه شامل ایستگاههای شهید محلاتی، 17 شهریور، میدان محمدیه، بریانک، شهید نواب صفوی، آذربایجان، جلال آل احمد و میدان صنعت است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش