آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۳۶۶۴۵
۰۹:۲۶
۱۳۹۵/۰۷/۰۳
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی:

استقرار اتوبوس در مقابل مدارس پر تردد

پدال نیوز- مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران از استقرار اتوبوس در مقابل مدارس پر تردد برای جابجایی دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از  ‌ایسنا، پیمان سنندجی صبح روز شنبه در ساختمان معاونت حمل و نقل و در ستاد مهر در جمع خبرنگاران به مناسبت آغاز سال تحصیلی گفت‌: با توجه به مشکلاتی که در حوزه ناوگان داشتیم، تقویت ناوگان اتوبوسرانی در سال تحصیلی جدید به یکی از دغدغه‌های ما بدل شده بود.
 
وی با بیان این که ورود اتوبوس های جدید و بازسازی اتوبوس‌های قدیمی سبب شد که ظرفیت ناوگان در مهر ماه افزایش یابد، تصریح کرد: امیدواریم که با افزایش ظرفیت ناوگان در فاصله حضور اتوبوس ها در  زمان پیک افزایش یابد تا جابه جایی مسافران با مشکل مواجه نشود.
 
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به این که در هنگام بازگشت و تعطیلی مدارس اقدام خوبی در این زمینه  صورت گرفته و با مدیران مدارس توافق کرده‌ایم که اتوبوس در نزدیک‌ترین ایستگاه به مدرسه مستقر شود تا در زمان تعطیلی نسبت به جابه جایی هر چه‌ سریع‌تر دانش‌آموزان اقدام کنند، اظهار کرد: امسال اقدامات خوبی در حوزه نوسازی مینی بوس های فرسوده نیز صورت گرفته و امیدواریم که با نوسازی این مینی بوس ها که نقش مهمی در تامین سرویس مدارس دارند، مشکلات مرتفع شود.
 
وی با بیان این که 55 مدرسه دولتی استثنایی شهر تهران توسط 90 دستگاه ون پوشش داده شده و دانش‌آموزان استثنایی این مدارس به صورت رایگان جابه جا می‌شوند، خاطر نشان کرد: در هنگامه صبح دغدغه‌ای برای تامین ناوگان نداریم، چرا که وضعیت عادی است، اما در هنگام بازگشت ما دچار مشکلات جدی می شویم که برای مهار آن برنامه‌های جدی را در نظر گرفته‌ایم.
 
سنندجی همچنین در خصوص کمبود اتوبوس در منطقه 22 تهران، ‌اضافه کرد: ظرف هفته‌ آینده خط اتوبوس آرژانتین به منطه 22 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و همچنین دو خط دیگر برای این منطقه پیش‌بینی کرده‌ایم که به صورت عادی به ارائه خدمات به مردم می پردازند.
 
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران در پایان از تقویت ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران با ورود 50 دستگاه اتوبوس جدید تک کابین خبر داد و تصریح کرد: 44 دستگاه اتوبوس برقی نوسازی شده نیز طی هفته‌ آینده وارد ناوگان می‌شوند.
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو