ستاد سوخت خودرو اسقاطی نمی خرد
پدال نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با عنوان این مطلب که ستاد سوخت دیگر خودروهای اسقاطی را خریداری نمی کند، گفت: وعدههایمان در خصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی را عملی خواهیم کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، سید جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه به قولی که به مردم در خصوص خروج تاکسیهای فرسوده دادهایم، عمل خواهیم کرد، گفت: هر مانعی که برای رانندگان تاکسیهای فرسوده وجود دارد را تا آنجا که میتوانیم برطرف خواهیم کرد تا تعهدات امسال مدیریت شهری در خصوص نوسازی ناوگان عملیاتی شود.
وی با تاکید بر اینکه محدودیتها در این حوزه زیاد است اما ما خاطر مردم و مالکان را نگران نخواهیم کرد، گفت: تلاش میکنیم مشکلاتی که وجود دارد مانند بالا بودن نرخ کارمزد وام بانکی، مشکلاتی که در خصوص گواهی اسقاط خودروها وجود دارد و ... را حل و فصل کنیم.
معاون شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که رانندگان تاکسی میگویند کسی گواهی اسقاط آنها را خریداری نمیکند، گفت: مانند گذشته ستاد سوخت دیگر خودروهای اسقاطی را خریداری نمیکند و رانندگان باید گواهیهای اسقاطی را به هر واردکنندهای که تمایل دارند، بفروشند که یک مقدار ساختار کار انسجام گذشته را ندارد و برای رانندگان کار مشکل شده است اما باز هم این مشکلات مانع حل مساله نیست.
به گزارش مهر، تشکری هاشمی در پاسخ به این پرسش که با وجود مشکلات فعلی آیا پراید و پیکان از ناوگان تاکسیرانی حذف خواهند شد، افزود: اگر کارها به شکل روتین و معمول پیش روند، دیگر نیازی به مداخله ما نیست. ما وظیفه داریم مشکلات را حل کنیم نه اینکه سختیها را به مردم منتقل کنیم. امیدواریم بتوانیم به رغم مشکلات و اینکه وام با سود بانکی پایین برای نوسازی وجود ندارد و عملا کارمزدهای بیست و چند درصدی از رانندگان گرفته میشود و دیگر حوالههای اسقاط توسط ستاد سوخت خریداری نمیشود و ... به وعدههایمان عمل کنیم.
وی با تاکید بر اینکه محدودیتها در این حوزه زیاد است اما ما خاطر مردم و مالکان را نگران نخواهیم کرد، گفت: تلاش میکنیم مشکلاتی که وجود دارد مانند بالا بودن نرخ کارمزد وام بانکی، مشکلاتی که در خصوص گواهی اسقاط خودروها وجود دارد و ... را حل و فصل کنیم.
معاون شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که رانندگان تاکسی میگویند کسی گواهی اسقاط آنها را خریداری نمیکند، گفت: مانند گذشته ستاد سوخت دیگر خودروهای اسقاطی را خریداری نمیکند و رانندگان باید گواهیهای اسقاطی را به هر واردکنندهای که تمایل دارند، بفروشند که یک مقدار ساختار کار انسجام گذشته را ندارد و برای رانندگان کار مشکل شده است اما باز هم این مشکلات مانع حل مساله نیست.
به گزارش مهر، تشکری هاشمی در پاسخ به این پرسش که با وجود مشکلات فعلی آیا پراید و پیکان از ناوگان تاکسیرانی حذف خواهند شد، افزود: اگر کارها به شکل روتین و معمول پیش روند، دیگر نیازی به مداخله ما نیست. ما وظیفه داریم مشکلات را حل کنیم نه اینکه سختیها را به مردم منتقل کنیم. امیدواریم بتوانیم به رغم مشکلات و اینکه وام با سود بانکی پایین برای نوسازی وجود ندارد و عملا کارمزدهای بیست و چند درصدی از رانندگان گرفته میشود و دیگر حوالههای اسقاط توسط ستاد سوخت خریداری نمیشود و ... به وعدههایمان عمل کنیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
نظرات شما
منتظرتحویل خودروی مدل پایین خود به مراکزاسقاط هستم که تابحال بلاتکلیفم بعدا میفرمایند آلودگی هوا داریم
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها
