پس از گم کردن وسایل در مترو چه باید کرد؟
پدال نیوز: پس از ثبت این اشیا، صاحبان آن می توانند با شماره های ستاد تماس گرفته و جویای وسایل گمشده خود شوند که در صورت تطبیق مشخصات، این وسایل به آنها تحویل داده می شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل ازخبرآنلاین، ،ستاد اشیا پیدا شده شرکت بهره برداری مترو تهران ماهانه حدود 250 وسیله پیدا شده را به صاحبان خود تحویل می دهد.
احسان مقدم مشاور مدیرعامل و مدیرارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه این ستاد تمام وسایل پیدا شده در خطوط مترو تهران را به صورت دقیق در سامانه ثبت و مراحل آن را تا انتها پیگیری می کند گفت: هر وسیله ای که در خطوط پنجگانه مترو تهران پیدا می شود ابتدا به مدت یک هفته در انتظامات ایستگاه باقی می ماند تا در صورت مراجعه حضوری صاحبش به آن تحویل داده شود. اگر در این مدت کسی سراغ وسیله خود نیاید این شی به ایستگاه مرکزی هر خط فرستاده شده و آنجا در سامانه ستاد اشیا پیدا شده ثبت و پس از یک هفته به ستاد مرکزی تحویل داده می شوند.
وی با بیان اینکه ماهانه حدود 1300 وسیله در این سامانه ثبت می شود افزود: پس از ثبت این اشیا، صاحبان آن می توانند با شماره های ستاد تماس گرفته و جویای وسایل گمشده خود شوند که در صورت تطبیق مشخصات، این وسایل به آنها تحویل داده می شود.
مقدم تصریح کرد: لیست تفکیک شده اشیای فرستاده شده به ستاد در روزنامههای کثیرالانتشار و وب سایت مترو هم به صورت دوره ای اعلام میشود. این اشیا تا دو ماه در ستاد باقی می مانند و اگر در این مدت صاحب آن پیدا نشد مراحل اداری طی شده و به انبار فجرحضرت امام مربوط به اموال بلاصاحب و بلا وارث تحویل داده می شوند. ضمنا مدارک شناسایی هم به مراکز صادر کننده فرستاده می شوند.
گفتنی است، افرادی که وسیلهای در مترو گم کردهاند میتوانند از ساعت 7:30 لغایت 16:30 روزهای شنبه تا پنجشنبه با تلفنهای 33900172 و 33900171 تماس حاصل کنند.
احسان مقدم مشاور مدیرعامل و مدیرارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه این ستاد تمام وسایل پیدا شده در خطوط مترو تهران را به صورت دقیق در سامانه ثبت و مراحل آن را تا انتها پیگیری می کند گفت: هر وسیله ای که در خطوط پنجگانه مترو تهران پیدا می شود ابتدا به مدت یک هفته در انتظامات ایستگاه باقی می ماند تا در صورت مراجعه حضوری صاحبش به آن تحویل داده شود. اگر در این مدت کسی سراغ وسیله خود نیاید این شی به ایستگاه مرکزی هر خط فرستاده شده و آنجا در سامانه ستاد اشیا پیدا شده ثبت و پس از یک هفته به ستاد مرکزی تحویل داده می شوند.
وی با بیان اینکه ماهانه حدود 1300 وسیله در این سامانه ثبت می شود افزود: پس از ثبت این اشیا، صاحبان آن می توانند با شماره های ستاد تماس گرفته و جویای وسایل گمشده خود شوند که در صورت تطبیق مشخصات، این وسایل به آنها تحویل داده می شود.
مقدم تصریح کرد: لیست تفکیک شده اشیای فرستاده شده به ستاد در روزنامههای کثیرالانتشار و وب سایت مترو هم به صورت دوره ای اعلام میشود. این اشیا تا دو ماه در ستاد باقی می مانند و اگر در این مدت صاحب آن پیدا نشد مراحل اداری طی شده و به انبار فجرحضرت امام مربوط به اموال بلاصاحب و بلا وارث تحویل داده می شوند. ضمنا مدارک شناسایی هم به مراکز صادر کننده فرستاده می شوند.
گفتنی است، افرادی که وسیلهای در مترو گم کردهاند میتوانند از ساعت 7:30 لغایت 16:30 روزهای شنبه تا پنجشنبه با تلفنهای 33900172 و 33900171 تماس حاصل کنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها