نتایج قراردادهای جدید بر صنعت خودرو ایران
پدال نیوز: نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی جریان قراردادهای اخیر خودروسازان را مثبت ارزیابی کرد و گفت : در صورتی که این قراردادها همراه با انتقال تکنولوژی و دانش فنی باشد صنعت خودرو ایران جان تازه ای خواهد گرفت.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، فریدون احمدی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو اظهار داشت : با توجه به ملاحظاتی که در این قراردادها وجود داشته باید نگاه مثبتی به این همکاری ها داشت چرا که معتقدم قراردادهای جدید به صنعت خودروسازی ایران تکانی خواهد داد.
وی افزود : در صورتی که در جریان همکاری های جدید خودروسازان خودروهایی با کیفیت مناسب و در کلاس جهانی به بازار داخل عرضه شود می توان شاهد بازاری رقابتی و نهایتا رشد خودروسازی در ایران بود.
وی با اشاره به سرمایه گذاری صورت گرفته در صنعت خودرو ایران تصریح کرد : خرید بخشی از سهام خودروسازان و حضور سرمایه گذاران خارجی با شرایط معین به منظور تعمال و همکاری مشترک قطعا در رفع مشکلات صنعت خودرو در حوزه نقدینگی و تولید نقش مهم و موثری را برجای خواهد گذاشت.
وی تاکید کرد : حرکت های آغاز شده در صنعت خودرو فرصت خوبی برای نیروهای داخلی است تا خود را به تکنولوژی و دانش فنی روز دنیا مجهز نمایند.
نماینده زنجان و طارم در مجلس دهم با اشاره به اینکه خودروسازان خارجی به شرط صادرات به بازار ایران اجازه ورود یافتند ، تصریح کرد : بر اساس قراردادهای جدید خودروسازان درصدی از تولیدات مشترک باید صادر شود که این خود تبعا در افزایش کیفیت محصولات نقش موثری خواهد داشت.
احمدی افزود : سرمایه گذاری مشترک در صنعت خودرو ایران شرایطی را برای شرکتها فراهم می کند تا با بهره گیری از تجربیات خودروسازان خارجی ، بازارهای خوبی را در کشورهای هدف و منطقه کسب نمایند.
وی افزود : در صورتی که در جریان همکاری های جدید خودروسازان خودروهایی با کیفیت مناسب و در کلاس جهانی به بازار داخل عرضه شود می توان شاهد بازاری رقابتی و نهایتا رشد خودروسازی در ایران بود.
وی با اشاره به سرمایه گذاری صورت گرفته در صنعت خودرو ایران تصریح کرد : خرید بخشی از سهام خودروسازان و حضور سرمایه گذاران خارجی با شرایط معین به منظور تعمال و همکاری مشترک قطعا در رفع مشکلات صنعت خودرو در حوزه نقدینگی و تولید نقش مهم و موثری را برجای خواهد گذاشت.
وی تاکید کرد : حرکت های آغاز شده در صنعت خودرو فرصت خوبی برای نیروهای داخلی است تا خود را به تکنولوژی و دانش فنی روز دنیا مجهز نمایند.
نماینده زنجان و طارم در مجلس دهم با اشاره به اینکه خودروسازان خارجی به شرط صادرات به بازار ایران اجازه ورود یافتند ، تصریح کرد : بر اساس قراردادهای جدید خودروسازان درصدی از تولیدات مشترک باید صادر شود که این خود تبعا در افزایش کیفیت محصولات نقش موثری خواهد داشت.
احمدی افزود : سرمایه گذاری مشترک در صنعت خودرو ایران شرایطی را برای شرکتها فراهم می کند تا با بهره گیری از تجربیات خودروسازان خارجی ، بازارهای خوبی را در کشورهای هدف و منطقه کسب نمایند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش