حضور خودروسازان داخلی با دست پر
پدال نیوز: مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودروی مشهد در حالی به پایان خود نزدیک می شود که خودروسازان وطنی حضورپر قدرت و پررنگی در این دوره از نمایشگاه داشتند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، احسان ارکانی با بیان این مطلب افزود: امسال شرکت های خودروساز ایرانی نسبت به سایر نمایشگاه های مشابه با دست پر و با برنامه تر در نمایشگاه مشهد حضور دارند.
وی اظهار داشت: متاسفانه خودروسازان ایرانی در سال های اخیر نبوغ و تنوعی در محصولات خود نداشتند و این امر باعث رونق در بازار خرید و فروش خودروهای چینی و خارجی شده بود اما امسال با رونمایی از خودروهای ساخت ایران این نقطه ضعف از بین رفته است و ما در آینده نزدیک شاهد رونق بازار خودروهای وطنی خواهیم بود.
وی گفت: رونمایی از 4 محصول سایپا و سیتروئن و همچنین رونمایی بیش از 4 خودروی جدید شرکت ایران خودرو از جمله دستاوردهای امسال در نمایشگاه خودرو مشهد بود.
ارکانی با اشاره به اینکه در سال های اخیر دو شرکت خودروساز کمتر در نمایشگاه های خودرو حضور پیدا می کردند، تصریح کرد: با کم رنگ بودن خودروسازان ایرانی، نمایشگاه های خودرو محلی برای عرضه و رونمایی خودروهای چینی بود. اما امسال دو شرکت داخلی با حضور قدرتمند خود جایی برای عرضه اندام شرکت های خارجی باقی نگذاشتند.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد با بیان اینکه امسال نمایشگاه خودرو مشهد از خبرهای خوب پر بود، گفت: طی دو روز گذشته دو خودروساز داخلی خبرهای خوبی در خصوص قرارداد و آغاز همکاری های خود با شرکت های خارجی داشتند.
وی اظهار داشت: متاسفانه خودروسازان ایرانی در سال های اخیر نبوغ و تنوعی در محصولات خود نداشتند و این امر باعث رونق در بازار خرید و فروش خودروهای چینی و خارجی شده بود اما امسال با رونمایی از خودروهای ساخت ایران این نقطه ضعف از بین رفته است و ما در آینده نزدیک شاهد رونق بازار خودروهای وطنی خواهیم بود.
وی گفت: رونمایی از 4 محصول سایپا و سیتروئن و همچنین رونمایی بیش از 4 خودروی جدید شرکت ایران خودرو از جمله دستاوردهای امسال در نمایشگاه خودرو مشهد بود.
ارکانی با اشاره به اینکه در سال های اخیر دو شرکت خودروساز کمتر در نمایشگاه های خودرو حضور پیدا می کردند، تصریح کرد: با کم رنگ بودن خودروسازان ایرانی، نمایشگاه های خودرو محلی برای عرضه و رونمایی خودروهای چینی بود. اما امسال دو شرکت داخلی با حضور قدرتمند خود جایی برای عرضه اندام شرکت های خارجی باقی نگذاشتند.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد با بیان اینکه امسال نمایشگاه خودرو مشهد از خبرهای خوب پر بود، گفت: طی دو روز گذشته دو خودروساز داخلی خبرهای خوبی در خصوص قرارداد و آغاز همکاری های خود با شرکت های خارجی داشتند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها