زمان ارائه گزارش کیفیت گازوییلهای وارداتی
پدال نیوز: رئیسسازمانملی استاندارد ایران با بیان اینکه نتیجه بررسی کیفیت گازوییل های وارداتی ظرف یک ماه آینده نهایی می شود،گفت: گازوییل در قیاس با سایر فرآوردههای نفتی به معیارهای استاندارد نزدیکتر است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، نیره پیروزبخت با اشاره به راه اندازی مجهزترین آزمایشگاه کنترل بنزین وارداتی در بندرعباس گفت: استانداردهای فرآورده های نفتی تقریبا مشابه یکدیگر است و لوازم آزمون این فرآورده ها همانند است، بنابراین می توان با تجهیزات آزمونی که در بندرعباس و پژوهشگاه سازمان استاندارد وجود دارد، کیفیت گازوییل های وارداتی را بررسی کرد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، با بیان اینکه کیفیت تعدادی از گازوییل های وارداتی در دست آزمون است، افزود: بررسی های اولیه کیفیت گازوییل ها نشان دهنده این است که اوضاع زیاد نگران کننده نیست و گازوییل نسبت به سایر فرآورده های نفتی به معیارهای استاندارد نزدیک تر است.
پیروزبخت ادامه داد:نتیجه بررسی کیفیت گازوییل های وارداتی به زودی ظرف یک ماه آینده نهایی می شود.
وی همچنین با اشاره به مشخص شدن نتایج آزمون بنزین در کشور یادآور شد: در نمونه برداری که از بنزین توزیعی در 8 کلان شهر صورت گرفت متوجه شدیم که کیفیت بنزین در سال 94 نسبت به 93 حدود 7 درصد ارتقا داشته است.
پیروزبخت افزود:بهترین کیفیت بنزین مربوط به تهران و شیراز و بدترین کیفیت نیز مربوط به اصفهان و اراک بوده است.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، با اشاره به متن اساسنامه سازمان ملی استاندارد مبنی بر مستقل بودن سازمان به خانه ملت گفت:سازمان تحت نظارت مستقیم رییس جمهور است و خوشبختانه در این دولت شاهد فشاری از سوی مسئولان نبوده و توانسته پایش خود را در زمینه ایمنی، بهداشتی و سلامت مردم داشته باشد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، با بیان اینکه کیفیت تعدادی از گازوییل های وارداتی در دست آزمون است، افزود: بررسی های اولیه کیفیت گازوییل ها نشان دهنده این است که اوضاع زیاد نگران کننده نیست و گازوییل نسبت به سایر فرآورده های نفتی به معیارهای استاندارد نزدیک تر است.
پیروزبخت ادامه داد:نتیجه بررسی کیفیت گازوییل های وارداتی به زودی ظرف یک ماه آینده نهایی می شود.
وی همچنین با اشاره به مشخص شدن نتایج آزمون بنزین در کشور یادآور شد: در نمونه برداری که از بنزین توزیعی در 8 کلان شهر صورت گرفت متوجه شدیم که کیفیت بنزین در سال 94 نسبت به 93 حدود 7 درصد ارتقا داشته است.
پیروزبخت افزود:بهترین کیفیت بنزین مربوط به تهران و شیراز و بدترین کیفیت نیز مربوط به اصفهان و اراک بوده است.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، با اشاره به متن اساسنامه سازمان ملی استاندارد مبنی بر مستقل بودن سازمان به خانه ملت گفت:سازمان تحت نظارت مستقیم رییس جمهور است و خوشبختانه در این دولت شاهد فشاری از سوی مسئولان نبوده و توانسته پایش خود را در زمینه ایمنی، بهداشتی و سلامت مردم داشته باشد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها