بیکیفیتترین بنزین در کدام شهرها عرضه می شود؟
پدال نیوز: براساس نتایج سازمان ملی استاندارد از کیفیت بنزین در سال ۹۴ باکیفیتترین بنزین در تهران و شیراز و بیکیفیتترین در اصفهان و اراک عرضه شده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وحید مرندی مقدم امروز در نشست خبری در رابطه با آخرین جزئیات کیفیت بنزین سطح کشور، اظهارداشت: متأسفانه به دلیل برخی معذوریات بررسی کیفیت بنزین به وزارت نفت واگذار شده بود اما خوشبختانه از سال 93 سازمان ملی استاندارد به صورت جدی به این موضوع ورود پیدا کرده و در سال 93 از 8 کلان شهر نمونه برداری خود را آغاز و نتایج آن را اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه به زودی گزارش تحلیلی کیفیت بنزین در سال 94 منتشر خواهد شد، افزود: در سال 94 اولین آزمایشگاه بنزین در بندرعباس راه اندازی شد که بر این اساس از 8 کلانشهر نمونه برداری لازم صورت گرفته است. براساس این گزارش در سال 94 کیفیت بنزین مصرفی 7 درصد نسبت به سال 93 ارتقاء داشته و بهترین وضعیت بنزین را کلانشهرهای تهران و شیراز و بدترین کیفیت را اصفهان و اراک داشته است که نتایج تحلیلی را برای پالایشگاه ها نیز ارسال خواهیم کرد.
معاون نظارت سازمان ملی استاندارد در رابطه با بازنگری استاندارد خودروهای داخلی که در دستور کار این سازمان قرار گرفته است، گفت: هم اکنون مشغولِ به روز رسانی استاندارد خودروها هستیم تا تعداد استانداردها را از 51 مورد به 81 مورد افزایش دهیم. البته برای تدوین این استانداردها برنامه زمانبندی سه ساله تعریف شده که یک سال آن گذشته است.
وی با بیان اینکه تدوین 10 استاندارد جدید خودروی در حال اتمام بوده و مابقی استانداردهای خودرو هم تا دوسال آینده انجام خواهد شد در خصوص کیفیت گازوئیل های عرضه شده در بازار هم اظهارداشت: گازوییل مشمول استاندارد اجباری نیست ولی سازمان استاندارد نمونه برداری از گازوئیل انجام داده و نتیجه آن را تا یک ماه آینده اعلام خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه به زودی گزارش تحلیلی کیفیت بنزین در سال 94 منتشر خواهد شد، افزود: در سال 94 اولین آزمایشگاه بنزین در بندرعباس راه اندازی شد که بر این اساس از 8 کلانشهر نمونه برداری لازم صورت گرفته است. براساس این گزارش در سال 94 کیفیت بنزین مصرفی 7 درصد نسبت به سال 93 ارتقاء داشته و بهترین وضعیت بنزین را کلانشهرهای تهران و شیراز و بدترین کیفیت را اصفهان و اراک داشته است که نتایج تحلیلی را برای پالایشگاه ها نیز ارسال خواهیم کرد.
معاون نظارت سازمان ملی استاندارد در رابطه با بازنگری استاندارد خودروهای داخلی که در دستور کار این سازمان قرار گرفته است، گفت: هم اکنون مشغولِ به روز رسانی استاندارد خودروها هستیم تا تعداد استانداردها را از 51 مورد به 81 مورد افزایش دهیم. البته برای تدوین این استانداردها برنامه زمانبندی سه ساله تعریف شده که یک سال آن گذشته است.
وی با بیان اینکه تدوین 10 استاندارد جدید خودروی در حال اتمام بوده و مابقی استانداردهای خودرو هم تا دوسال آینده انجام خواهد شد در خصوص کیفیت گازوئیل های عرضه شده در بازار هم اظهارداشت: گازوییل مشمول استاندارد اجباری نیست ولی سازمان استاندارد نمونه برداری از گازوئیل انجام داده و نتیجه آن را تا یک ماه آینده اعلام خواهد کرد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها