قطع سهمیه سوخت خودروهای سنگین فاقد بیمه شخص ثالث
پدال نیوز: معاون ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از قطع سهمیه بیش از۶۹ هزار خودروهای سنگین فاقد بیمه شخص ثالث از ابتدای مردادماه سال جاری خبر داد و افزود: سهمیه این خودروها از ابتدای مردادماه به طور کامل قطع شده است اما کارت سوخت آنها ابطال نخواهد شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا ، سیدمحمد مهدی پیغمبرزاده افزود: در راستای اجرای مصوبات دولت و نیز قانون بیمه شخص ثالث سهمیه سوخت 69 هزار و 500 خودروی نفت گازسوز فاقد بیمه شخص ثالث از اول مرداد ماه سال جاری حذف شده است.
وی افزود: این طرح در راستای سیاستهای دولت و به استناد مقررات ابلاغی و با هدف جلوگیری از قاچاق نفت گاز و سوء استفاده از سهمیه های تخصیصی سوخت یارانه ای اجرا شده و پیش بینی میشود صرفه جویی قابل توجهی را در این زمینه برای کشور به همراه داشته باشد. درحقیقت پیش بینی میشود از میان 69 هزار خودرویی که شامل قطع سهمیه شدهاند بالغ بر 30 هزار خودرو ، وجود خارجی نداشته و تنها از کارت سوخت آنها استفاده می شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر خودروهایی که از ابتدای ماه جاری شامل قطع سهمیه سوخت شده اند، 12 هزار و 700 خودرو نیز وارد گروه خاکستری شده و پیام هشدار دریافت کرده اند و اگر ظرف مدت یک ماه بیمه شخص ثالث خود را تعیین تکلیف نکنند سهمیه آنها قطع خواهد شد و اگر بیمه آنها مشخص شود از این لیست خارج خواهند شد.
معاون ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، از مراجعه رانندگان خودروهای سنگین ظرف یک هفته گذشته به دفاتر پلیس +10برای تعیین تکلیف بیمه شخص ثالث خبر داد و افزود: در هفته گذشته 1900 سهمیه با پیگیری رانندگان و تعیین تکلیف بیمه آنها وصل شده است.
پیغمبرزاده تاکید کرد: از این پس پایش بیمه شخص ثالث به صورت روزانه و مستمر انجام می شود و گزارش های روزانه افرادی را که بیمه آنها به اتمام می رسد در لیست خاکستری و ارسال پیام هشدار قرار می دهد تا اگر در مدت یک ماهه بیمه خود را تمدید نکنند سهمیه آنها قطع شود.
وی افزود: این طرح در راستای سیاستهای دولت و به استناد مقررات ابلاغی و با هدف جلوگیری از قاچاق نفت گاز و سوء استفاده از سهمیه های تخصیصی سوخت یارانه ای اجرا شده و پیش بینی میشود صرفه جویی قابل توجهی را در این زمینه برای کشور به همراه داشته باشد. درحقیقت پیش بینی میشود از میان 69 هزار خودرویی که شامل قطع سهمیه شدهاند بالغ بر 30 هزار خودرو ، وجود خارجی نداشته و تنها از کارت سوخت آنها استفاده می شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر خودروهایی که از ابتدای ماه جاری شامل قطع سهمیه سوخت شده اند، 12 هزار و 700 خودرو نیز وارد گروه خاکستری شده و پیام هشدار دریافت کرده اند و اگر ظرف مدت یک ماه بیمه شخص ثالث خود را تعیین تکلیف نکنند سهمیه آنها قطع خواهد شد و اگر بیمه آنها مشخص شود از این لیست خارج خواهند شد.
معاون ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، از مراجعه رانندگان خودروهای سنگین ظرف یک هفته گذشته به دفاتر پلیس +10برای تعیین تکلیف بیمه شخص ثالث خبر داد و افزود: در هفته گذشته 1900 سهمیه با پیگیری رانندگان و تعیین تکلیف بیمه آنها وصل شده است.
پیغمبرزاده تاکید کرد: از این پس پایش بیمه شخص ثالث به صورت روزانه و مستمر انجام می شود و گزارش های روزانه افرادی را که بیمه آنها به اتمام می رسد در لیست خاکستری و ارسال پیام هشدار قرار می دهد تا اگر در مدت یک ماهه بیمه خود را تمدید نکنند سهمیه آنها قطع شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها