قالیباف خبرداد:
ادامه خط ۳ متروی تهران به اسلامشهر
پدال نیوز : شهردار تهران با اشاره به برگزاری جلساتی با اعضای شورای شهر و شهردار اسلامشهر گفت: با توافقاتی که صورت گرفته است بخش جنوبی خط ۳ متروی تهران به اسلامشهر وصل خواهد شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز ، محمدباقر قالیباف در مراسم افتتاح ایستگاه عبدلآباد از بخش جنوبی خط 3 متروی تهران، اظهارداشت: ما وعده دادیم که هر ماه یک ایستگاه در تهران به بهرهبرداری برسد که خوشبختانه این کار با همت دوستان عملی شده است.
وی تصریح کرد: استفاده از مترو صرفه جویی در وقت و هزینه است و شهرداری تهران تلاش دارد خطوط مترو در جنوب تهران را کامل کند.
شهردار تهران با بیان اینکه افتتاح هر ایستگاه و احداث یک کیلومتر از خطوط مترو از لحاظ فنی، اجرایی، طراحی، تجهیزات و امکانات سختیهای بسیاری را دارد، گفت: بقیه کلان شهرها نیز از جمله تبریز، اصفهان، شیراز احداث خطوط مترو را در دستور کار خود دارند که برخی از اوقات دولت توجه بیشتری را به آنها دارد که البته ما گلایه نداریم و باز هم خوشحالیم.
قالیباف گفت: ساخت مترو به اقتصاد ملی کمک میکند و مصداق اقتصاد مقاومتی است.
شهردار تهران با تاکید بر اینکه متروی تهران در آینده نزدیک خود را به عدد 200 کیلومتر خواهد رساند، افزود: زمانی که تورم و رکود باشد به هر حال ما نیز در نرخها امکانات، تجهیزات، مشکلات ارزی و بانکی با موانعی روبرو هستیم که امیدواریم دولت در این زمینه شهری مدیریت شهری را یاری کند.
وی افزود: ما با خدای خود عهد کردهایم و به مردم خود قول دادهایم و قطعاً هیچ یک از سختیها و موانع ما را از برنامهریزی و خدمت در شهر تهران دور نخواهد کرد.
شهردار تهران تصریح کرد: ما به مردم جنوب شهر مدیون هستیم و افتخار میکنیم که در این منطقه کارهای بزرگی را انجام بدهیم.
قالیباف در ادامه با اشاره به خطوط حومه تهران فت: در دولت گذشته بخش حومه تهران را از شهرداری تهران گرفتند و عنوان کردند که ما خودمان این کار را انجام میدهیم و ما نیز با آنها موافقت کردیم اما در سالیان گذشته در حومه تهران در خصوص احداث خطوط مترو اتفاقی نیفتاده است.
وی گفت: طرح در سالهای پایانی دولت دهم مجداً تصمیم گرفت شد که متروی تهران و حومه را به شهرداری واگذارنند و ما دو مرتبه کار را شروع کردیم.
وی با اشاره به ادامه بخش جنوبی خط 3 متروی تهران به اسلامشهر گفت: در این زمینه جلساتی با شورای شهر و شهردار اسلامشهر برگزار شده است و امیدواریم بتوانیم در این زمینه اقدام موثری را انجام دهیم چرا که در منطقه اسلامشهر بیش از 2 میلیون نفر زندگی میکنند.
وی تصریح کرد: استفاده از مترو صرفه جویی در وقت و هزینه است و شهرداری تهران تلاش دارد خطوط مترو در جنوب تهران را کامل کند.
شهردار تهران با بیان اینکه افتتاح هر ایستگاه و احداث یک کیلومتر از خطوط مترو از لحاظ فنی، اجرایی، طراحی، تجهیزات و امکانات سختیهای بسیاری را دارد، گفت: بقیه کلان شهرها نیز از جمله تبریز، اصفهان، شیراز احداث خطوط مترو را در دستور کار خود دارند که برخی از اوقات دولت توجه بیشتری را به آنها دارد که البته ما گلایه نداریم و باز هم خوشحالیم.
قالیباف گفت: ساخت مترو به اقتصاد ملی کمک میکند و مصداق اقتصاد مقاومتی است.
شهردار تهران با تاکید بر اینکه متروی تهران در آینده نزدیک خود را به عدد 200 کیلومتر خواهد رساند، افزود: زمانی که تورم و رکود باشد به هر حال ما نیز در نرخها امکانات، تجهیزات، مشکلات ارزی و بانکی با موانعی روبرو هستیم که امیدواریم دولت در این زمینه شهری مدیریت شهری را یاری کند.
وی افزود: ما با خدای خود عهد کردهایم و به مردم خود قول دادهایم و قطعاً هیچ یک از سختیها و موانع ما را از برنامهریزی و خدمت در شهر تهران دور نخواهد کرد.
شهردار تهران تصریح کرد: ما به مردم جنوب شهر مدیون هستیم و افتخار میکنیم که در این منطقه کارهای بزرگی را انجام بدهیم.
قالیباف در ادامه با اشاره به خطوط حومه تهران فت: در دولت گذشته بخش حومه تهران را از شهرداری تهران گرفتند و عنوان کردند که ما خودمان این کار را انجام میدهیم و ما نیز با آنها موافقت کردیم اما در سالیان گذشته در حومه تهران در خصوص احداث خطوط مترو اتفاقی نیفتاده است.
وی گفت: طرح در سالهای پایانی دولت دهم مجداً تصمیم گرفت شد که متروی تهران و حومه را به شهرداری واگذارنند و ما دو مرتبه کار را شروع کردیم.
وی با اشاره به ادامه بخش جنوبی خط 3 متروی تهران به اسلامشهر گفت: در این زمینه جلساتی با شورای شهر و شهردار اسلامشهر برگزار شده است و امیدواریم بتوانیم در این زمینه اقدام موثری را انجام دهیم چرا که در منطقه اسلامشهر بیش از 2 میلیون نفر زندگی میکنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
نظرات شما
اسلامشهر؟
2میلیون نفر؟
آقای شهردار جوک بیان فرمودن
اسلامشهر جمعیتش600هزار تاس...
ولی خدایی اگه مترو رو بیاره اسلامشهر من برا امواتش یه فاتحه میخونم...
2میلیون نفر؟
آقای شهردار جوک بیان فرمودن
اسلامشهر جمعیتش600هزار تاس...
ولی خدایی اگه مترو رو بیاره اسلامشهر من برا امواتش یه فاتحه میخونم...
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها
