فروش گازوئیل به خودروهای فاقد بیمه ممنوع میشود
پدال نیوز: -شرکت پخش فرآوردههای نفتی اعلام کرد: از ابتدای خرداد پیام «خطا- بیمه» برای مالکان خودروهای گازوئیلی فاقد بیمه صادر شده و کارتهای گازوئیل این خودروها تا چند روز آینده ابطال میشود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، همزمان با ورود به خرداد ماه، برای مالکان خودروهای سنگین و گازوئیل سوز فاقد بیمه شخص ثالث هشدار پایانی درباره قطع سهمیه سوخت در زمان سوخت گیری در جایگاهها صادر شد.
شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران، اعلام کرد: مالکان خودروهای سنگین فاقد بیمه شخص ثالث از 6 اردیبهشت ماه با ورود کارت به سامانه هوشمند برای دریافت سوخت، پیام «هشدار- بیمه» دریافت کردند و بر این اساس موظف به رفع مشکل بیمه خود تا خردادماه بودند.
همچنین، در مرحله دوم که از (یکم خردادماه) آغاز شد، صاحبان خودروهای سنگین فاقد بیمه شخص ثالث با ورود کارت به سامانه هوشمند برای دریافت سوخت، پیام «خطا- بیمه» دریافت کردند.
این پیام به این معناست که از زمان اجرای کامل این طرح که پیش بینی میشود از نیمه خردادماه باشد تا زمان رفع مشکل بیمه، کارت سوخت این خودروها غیرفعال شده و امکان سوخت گیری در هیچ یک از جایگاههای کشور را نخواهند داشت.
تاکنون ٩٥ هزار خودرو سنگین فاقد بیمه شخص ثالث در کشور شناسایی شده اند که بر اساس برنامهریزی و هماهنگی انجام گرفته با نهادهای مربوطه، از خرداد ماه سالجاری سهمیه سوخت خودروهای سنگین فاقد بیمه شخص ثالث قطع خواهد شد.
در همین حال سیدناصر سجادی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی اخیرا با بیان اینکه براساس مذاکراتی که با شرکتهای بیمه و بیمه مرکزی انجام شده است، تخصیص سهمیه گازوئیل به خودروهای گازوئیل سوز فاقد بیمه شخص ثالث در سالجاری قطع خواهد شد، گفته است: در صورتی که در زمان تعیین شده مالکان خودروها اقدام به تمدید بیمه شخص ثالث خودروی گازوئیل سوز خود نکنند، سهمیه سوخت این خودروها قطع خواهد شد.
شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران، اعلام کرد: مالکان خودروهای سنگین فاقد بیمه شخص ثالث از 6 اردیبهشت ماه با ورود کارت به سامانه هوشمند برای دریافت سوخت، پیام «هشدار- بیمه» دریافت کردند و بر این اساس موظف به رفع مشکل بیمه خود تا خردادماه بودند.
همچنین، در مرحله دوم که از (یکم خردادماه) آغاز شد، صاحبان خودروهای سنگین فاقد بیمه شخص ثالث با ورود کارت به سامانه هوشمند برای دریافت سوخت، پیام «خطا- بیمه» دریافت کردند.
این پیام به این معناست که از زمان اجرای کامل این طرح که پیش بینی میشود از نیمه خردادماه باشد تا زمان رفع مشکل بیمه، کارت سوخت این خودروها غیرفعال شده و امکان سوخت گیری در هیچ یک از جایگاههای کشور را نخواهند داشت.
تاکنون ٩٥ هزار خودرو سنگین فاقد بیمه شخص ثالث در کشور شناسایی شده اند که بر اساس برنامهریزی و هماهنگی انجام گرفته با نهادهای مربوطه، از خرداد ماه سالجاری سهمیه سوخت خودروهای سنگین فاقد بیمه شخص ثالث قطع خواهد شد.
در همین حال سیدناصر سجادی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی اخیرا با بیان اینکه براساس مذاکراتی که با شرکتهای بیمه و بیمه مرکزی انجام شده است، تخصیص سهمیه گازوئیل به خودروهای گازوئیل سوز فاقد بیمه شخص ثالث در سالجاری قطع خواهد شد، گفته است: در صورتی که در زمان تعیین شده مالکان خودروها اقدام به تمدید بیمه شخص ثالث خودروی گازوئیل سوز خود نکنند، سهمیه سوخت این خودروها قطع خواهد شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها