رونمایی از گیربکس 10 سرعته فورد +تصاویر
پدال نیوز: فلسفه قدیمی بیشتر و بهتر! به نظر میرسد در مورد جعبه دنده هر زمان شمارهها بالاتر رود، کارایی، عملکرد، بهرهوری و در نهایت سود مالی شرکت نیز به همان نسبت بیشتر میشود و این همان دلیلی است که خودروهای فورد به گیربکس10 سرعته مجهز میشوند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، فورد ادعا میکند که برای اولین بار تولید انبوه خودروهایی با گیربکس 10
سرعته را برای مشتریانش آغاز کرده، گزینهای که در حال حاضر تنها روی برخی
از خودروهای مدل ZL1شورلت کامارو Chevrolet Camaro دیده میشود.
تعداد زیادی دنده! مزایا چیست؟

فورد ادعا میکند سامانه جدید نسبت به انواع قدیمی بهرهوری بیشتری داشته و
به رونق بیشتر اقتصاد کمک می کند. این جعبه دنده کارایی خودرو را نسبت به
انواع 6 سرعته افزایش داده و با تقسیمبندی ساختاری در سه بخش، وزن عمومی
خودرو را کاهش میدهد.
این شرکت تاکید کرده که برای اولین بار درساخت این جعبه دندهها از چدن و فولاد استفاده نشده و به جای آن مواد پیشترفته و آلیاژهای سبک به کار رفته تا وزن کاهش یابد.
چرا تعداد دندهها افزایش می یابد؟
تعداد دندههای بیشتر به معنای گزینههای بیشتر است. راننده در زمانی کوتاهتر شتاب بیشتری خواهد گرفت. خودرو در شتاب و سرعت بالا عملکرد اقتصادیتری از خود نشان میدهد. نتیجه این موضوع کاهش گازهای گلخانهای است. فورد ادعا میکند در این روند اقتصاد عمومی جامعه نیز پیشرفت میکند.

فورد از سرمایه گذاری ۱.۴ میلیارد دلاری برای ایجاد ۵۰۰ شغل به منظور ساخت این جعبهدندهها خبر میدهد. این شرکت برنامهای برای ساخت جعبهدندهی جدید خود در کارخانه ساخت سیستم انتقال قدرت لیونیا (Livonia) تدوین کرده است که ۱.۴ میلیارد دلار بودجه نیاز دارد.

تولید
خودروهای 10 سرعته برد بازاریابی فورد به شمار می آید. در کنار ظهور جعبه
دندههای 6 و 7 سرعته، حضور خودرویی با 10 دنده یک برد تمام عیار است و برگ
برنده بزرگ در دستان فورد محسوب میشود.
. فولکسواگن نیز برنامه ساخت جعبه دنده 10 سرعته را دنبال میکرد اما این طرح به دلیل ایجاد هزینههای گزاف در دوره بحرانی پس از رسوایی انتسار گازهای گلخانهای این شرکت موقتا کنار گذاشته شده است.
تعداد زیادی دنده! مزایا چیست؟

این شرکت تاکید کرده که برای اولین بار درساخت این جعبه دندهها از چدن و فولاد استفاده نشده و به جای آن مواد پیشترفته و آلیاژهای سبک به کار رفته تا وزن کاهش یابد.
چرا تعداد دندهها افزایش می یابد؟
تعداد دندههای بیشتر به معنای گزینههای بیشتر است. راننده در زمانی کوتاهتر شتاب بیشتری خواهد گرفت. خودرو در شتاب و سرعت بالا عملکرد اقتصادیتری از خود نشان میدهد. نتیجه این موضوع کاهش گازهای گلخانهای است. فورد ادعا میکند در این روند اقتصاد عمومی جامعه نیز پیشرفت میکند.

فورد از سرمایه گذاری ۱.۴ میلیارد دلاری برای ایجاد ۵۰۰ شغل به منظور ساخت این جعبهدندهها خبر میدهد. این شرکت برنامهای برای ساخت جعبهدندهی جدید خود در کارخانه ساخت سیستم انتقال قدرت لیونیا (Livonia) تدوین کرده است که ۱.۴ میلیارد دلار بودجه نیاز دارد.

. فولکسواگن نیز برنامه ساخت جعبه دنده 10 سرعته را دنبال میکرد اما این طرح به دلیل ایجاد هزینههای گزاف در دوره بحرانی پس از رسوایی انتسار گازهای گلخانهای این شرکت موقتا کنار گذاشته شده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها