آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۲۵۴۸۲
۰۹:۲۱
۱۳۹۵/۰۲/۱۹

دیگر نام لندرور نخواهیم دید

پدال نیوز: لندرور با بولیت گروپ ، یک شرکت بریتانیایی سازنده لوازم الکترونیکی مصرفی، قرارداد بسته است. شرکتی که با تولید تحت لیسانس گوشی‌های هوشمند غریبه نیست.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، وقتی نام لندرور را می‌شنوید، احتمالا یک دیفندر سر سخت‌ و سنگین یا یک ا‌س‌یو‌وی شهری مانند رنجرور را تصور می‌کنید. اما چیزی که به آن فکر نمی‌کنید، یک گوشی هوشمند است. این موضوع ممکن است سال آینده تغییر کند، زیرا این شرکت خودروسازی مشهور تصمیم گرفته است که برای جلب هواداران این برند جهت سرمایه‌گذاری، به تولید تلفن همراه و لوازم جانبی روی بیاورد.

لندرور با  بولیت گروپ ، یک شرکت بریتانیایی سازنده لوازم الکترونیکی مصرفی، قرارداد بسته است. شرکتی که با تولید تحت لیسانس گوشی‌های هوشمند غریبه نیست. این شرکت مسئولیت تولید گوشی‌هایی با نام‌های Cat، Kodak و JCB و همچنین سخت‌افزار صوتی طراح مد، تد بیکر را برعهده داشته‌است.

لندرور هم اولین باری نیست که دست به ساخت گوشی‌های هوشمند می‌زند. آن‌ها در گذشته با سونیم همکاری داشته‌اند، شرکتی که بیشتر به ساخت گوشی‌های فوق‌العاده مقاومی معروف است که توسط ارتش و دیگر حرفه‌های طاقت‌فرسا استفاده می‌شوند. مقاومت این گوشی‌ها در برابر آسیب‌ دیدگی، کمبود‌های ظاهری آن‌ها را جبران می‌کند.

جذب سرمایه، یا هدفی بزرگ‌تر؟

طرح لندرور و بولیت چیست؟ در حال حاضر هیچ‌کدام از آن‌ها جزییاتی منتشر نمی‌کنند و اولین تولید آن‌ها نیز تا پیش از آغاز سال ۲۰۱۷ به بازار نخواهد آمد، پس تا دیدن این گوشی‌ها زمان زیادی باقی مانده است. هرچند گفته شده است که این دستگاه‌ها مناسب افرادی طراحی می‌شوند که ” با چالش‌های جدیدی روبرو شده و از حد معمول فراتر می‌روند”. طبق این نقل قول، خودرو‌های لندرور و پیشینه بولیت با Cat و JCB، انتظار تولید مجموعه دیگری از گوشی‌های سرسخت و مقاوم را داریم.

درحالی‌که سخت است برای گوشی‌های این‌چنینی که معمولا ظاهر زیبایی ندارند هیجان‌زده شویم، اما ممکن است لندرور هدفی بیش از یک جذب سرمایه ساده داشته باشد. این شرکت، پارسال یک رنجرور اسپرت کنترلی تولید کرد که می‌توانست با استفاده از یک برنامه ویژه آیفون، با سرعت کم از بیرون کنترل شود. ماه گذشته، لندرور فناوری‌ای به نام "این‌موشن” معرفی کرد که مختص برنامه‌ها و سرویس‌های درخواستی خواهد بود. این شرکت به وضوح اشاره کرد که گوشی‌های ساخت بولیت به همراه "برنامه‌ها و فناوری‌های سفارشی” عرضه خواهند شد.

شاید ساخت خودرو‌های کنترل از راه دور کمی اغراق آمیز باشد؛ اما نشان می‌دهد که این شرکت، فناوری تلفن‌های همراه را جدی گرفته است.

شرکت بولیت نام خود را روی سخت‌افزار‌های تولیدی خود نمی‌زند، بنابراین گوشی جدید آن‌ها، تنها نشان لندرور را خواهد داشت. این روش رایجی برای ورود سازندگان خودرو به بازار گوشی‌های هوشمند نیست؛ زیرا اکثر آن‌ها ترجیح می‌دهند با شرکت‌های شناخته‌شده‌ مشارکت کنند. برای مثال بنتلی و برند فناوری لوکس Vertu برای ساخت دستگاه‌های تکمیلی خودرو، یک قراداد پنج ساله بسته‌اند.


 


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو