کارت های سوخت را دور نیندازید!
پدال نیوز: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران می گوید استفاده از کارت سوت بنزین کمتر از قبل شده است ولی این به این معنی نیست که دیگر هیچ کارکردی در آینده نداشته باشند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، ناصر سجادی، با بیان این مطلب افزود: با توجه به کاهش رشد مصرف بنزین و اصلاح قیمتها هم اکنون ضرورتی برای این کارتها وجود ندارد، اما تا زمانی که مصوبه دولت در این زمینه ابلاغ نشود بنزین به صورت کارتی عرضه می شود.
وی درخصوص تصمیم گیری درباره عرضه بنزین با کارتهای سوخت گفت: حقیقت این است که مجموعه وزارت نفت تردید دارد که آیا استفاده از کارت های سوخت همچنان نیازمند است یا خیر اما مساله ای که فعلا بر روی آن اتفاق نظر است این موضوع است که رانندگان کارت های سوخت خودروی خود را دور نیندازند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ادامه داد: فعلا دارندگان کارت های سوخت دست نگه دارند تا در آینده ای نزدیک در خصوص کارت های سوخت تصمیم واحد و مفیدی گرفته شود ولی توصیه اکید از جانب شرکت ملی پخش فراو.رده های نفتی ایسن است که کارت های سوخت را فعلا نزد خود نگاه دارید.
خاطر نشان می شود احمد توکلی، نماینده مجلس شورای اسلامی چندی پیش طی نامه ای به معاون اول رییس جمهور استفاده از کارت هوشمند خودرو را خواستار شده بود.
وی اعتقاد دارد استفاده از کارت هوشمند سوخت در مصرف بنزین، اعمال سیاستهای مالی، زیست محیطی، مصرفی، تجاری، صنعتی، امنیتی، گردشگری، ترافیکی، اقتصادی، توزیع درآمدی و عمرانی برای دولت مقدور یا تسهیل میشود؛ در واقع مجموعه سامانه کارت هوشمند سخت افزاری است که به اتکای آن نرمافزارهای سیاستی متعددی را میتوان اجرا کرد.
وی درخصوص تصمیم گیری درباره عرضه بنزین با کارتهای سوخت گفت: حقیقت این است که مجموعه وزارت نفت تردید دارد که آیا استفاده از کارت های سوخت همچنان نیازمند است یا خیر اما مساله ای که فعلا بر روی آن اتفاق نظر است این موضوع است که رانندگان کارت های سوخت خودروی خود را دور نیندازند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ادامه داد: فعلا دارندگان کارت های سوخت دست نگه دارند تا در آینده ای نزدیک در خصوص کارت های سوخت تصمیم واحد و مفیدی گرفته شود ولی توصیه اکید از جانب شرکت ملی پخش فراو.رده های نفتی ایسن است که کارت های سوخت را فعلا نزد خود نگاه دارید.
خاطر نشان می شود احمد توکلی، نماینده مجلس شورای اسلامی چندی پیش طی نامه ای به معاون اول رییس جمهور استفاده از کارت هوشمند خودرو را خواستار شده بود.
وی اعتقاد دارد استفاده از کارت هوشمند سوخت در مصرف بنزین، اعمال سیاستهای مالی، زیست محیطی، مصرفی، تجاری، صنعتی، امنیتی، گردشگری، ترافیکی، اقتصادی، توزیع درآمدی و عمرانی برای دولت مقدور یا تسهیل میشود؛ در واقع مجموعه سامانه کارت هوشمند سخت افزاری است که به اتکای آن نرمافزارهای سیاستی متعددی را میتوان اجرا کرد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها