آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۲۱۹۸۳
۱۱:۱۸
۱۳۹۵/۰۱/۱۲

چه کسانی برای محدود کردن تردد خودروهای پلاک اروند تلاش میکنند !

پدال نیوز: تردد خودروهای اروندی طبق اخبار متفاوت در ماه های اخیر بازتاب داده می شد تا امروز که خبر مبنی بر باطل کردن تردد خودروهای پلاک منطقه ازاد اروند در رسانه های رسمی کشور منتشر شد.....
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پایگاه خبری پدال نیوز، تردد خودروهای اروندی طبق اخبار متفاوت در ماه های اخیر بازتاب داده می شد تا امروز که خبر مبنی بر باطل کردن تردد خودروهای پلاک منطقه ازاد اروند در رسانه های رسمی کشور منتشر شد.دقیقا باید بیاد بیاوریم که این فشار ها و این بحث ها و جرقه های محدود کردن خودرو های اروندی از زمان بوجود آمدن کمپین خودرو شروع شد جایی که شرکت های بزرگ و مونتاژ کار داخلی احساس کردند تا بازار داخلی بشدت برایشان محدود می شود.چطور ممکن بود وقتی که تمام نمایندگان شهر های خوزستان در مجلس با ابراز قدردانی از استاندار خوزستان برای تصویب طرح تردد خودروهای اروندی و برخی نمایندگان شهر های دیگر و ابراز رضایت از این امکان رفاهی برای مردم شریف استان خوزستان که از شرایط بسیار بحرانی آب و هوایی بهره می برند یکباره به جهتی دیگر می رود.جمله هایی مثل (ژیگول بازی با ماشین‌های ۵۰۰ میلیون تومانی هدف نیست) بیان شد.آن هم در رسانه های بزرگ همچون شبکه یک سیما.چرا این صحبت ها دقیقا در زمان کمپین خودرو بوجود آمد.آیا تاکنون از خود مردم خوزستان در این باره نظر سنجی رسمی به عمل آمد؟چگونه براحتی در رسانه های مهم در مورد تردد خودرو های اروندی که سبب می شد علاوه بر داشتن اندکی رفاه و ایجاد راحتی برای جانبازان عزیز و مردم شریف خوزستان صحبت به عمل آید که طبق گفته های نماینده مردم اهواز شکرخدا موسوی در مجلس شورای اسلامی  :
 
در طول دوران جنگ مردم خوزستان با گذشت و ایثار و فداکاری‌ای که داشتن افتخاری بی‌سابقه در تاریخ آفریدند و با رشادت جوانان این منطقه از میهمن‌مان دفاع کردند و حتی نگذاشتند یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد. حالا وظیفه مسوولین است که به خوزستان که بخش فیزیکی جنگ در آن اتفاق افتاد، رسیدگی کنند.
 
 خوزستان متعلق به ایران است و همه ایران را تغذیه می‌کند و به همین دلیل است که وظیفه دولت است به این منطقه بیشتر رسیدگی کند. چرا خوزستان با وجود هفت رودخانه بزرگ مشکل آب دارد؟ حق خوزستان است که بیشتر به آن و به خصوص مناطق جنگ‌زده‌اش رسیدگی شود. ۶۵ تا ۷۰ درصد فیزیک جنگ در خوزستان بود، ۷۰ تا ۷۵ درصد شهدای جنگ نیز در این منطقه به شهادت رسیدند ولی در آبادانی و توسعه این نگاه به خوزستان نمی‌شودو  این ظلم به خوزستان است.
 
اما در مورد وضعیت بد آب و هوایی خوزستان که بشدت همه خوزستانی ها که علاوه بر گرمایی شدید و هوای آلوده صنعتی  و در چندین سال گذشته وضعیت بسیار بد گردوخاک در این استان پایدار است آنچنان اقدامی به عمل نیامد.تا جایی که وب سایت های بزرگ کشور و رسانه های رسمی می نویسند : دیگر چه اتفاقی باید بیفتد تا متوجه شرایط اضطراری خوزستان شویم؟! 
 
آیا این امکان وجود دارد که نمایندگان و مسئولان استان و همچنین دیوان عدالت اداری  بتوانند براحتی با وضع قوانینی به مال و هزینه های بیشماری که شاید برای خیلی از این مردم به بهای از دست دادن کل سرمایه هایشان شود اقدام کند.آیا ما باید در بهترین ایام سال نوروز ۱۳۹۵ این را بعنوان عیدی به مردم شریف این استان بدانیم؟اروندپلاک
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو