تهران ۵ هزار اتوبوس کم دارد
پدال نیوز: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از ورود بخش خصوصی به حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: درخواست ما این است که بخش خصوصی فقط به تهران نگاه نکند و باید وارد شهرهای استان هم شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، نعمت الله ترکی از برگزاری نشست بخش خصوصی با سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران خبر داد و گفت: یکی از مشکلات استان تهران و به ویژه پایتخت موضوع حمل و نقل عمومی است که پس از بررسی ها مشخص شد که تنها شهر تهران به 5 هزار اتوبوس نیاز دارد. در این خصوص آقای سنندجی رئیس سازمان اتوبوسرانی اعلام کرد که سازمان اتوبوسرانی اعتبار لازم برای تامین این تعداد اتوبوس را ندارد.
وی افزود: در این خصوص شهرداری برای ورود بخش خصوصی به بحث سرمایه گذاری در ناوگان اتوبوسرانی استقبال کرد و همین موجب شد تا جلسه ای مشترک با بخش خصوصی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شود.
ترکی اظهار داشت: درخواست سازمان مدیریت تهران این است که بخش خصوصی به غیر از شهر تهران در سایر شهرهای استان تهران هم وارد شود. البته در موضوع شهر تهران بخش خصوصی از اتوبوسرانی تضمین بازپرداخت خواست که قرار شد بررسی های لازم انجام شده تا در جلسه بعد به نتیجه نهایی برسیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان اینکه در سالهای 94 و 95 بیش از 400 میلیارد تومان اعتبار برای حمل و نقل عمومی و بین شهری در استان تهران و اسلامشهر اختصاص داده شده است گفت: دولت می تواند به عنوان ناظر در رشد و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی عمل کند و سرمایه گذاران هم به عنوان بخش خصوصی وارد عرصه شوند.
وی افزود: در این خصوص شهرداری برای ورود بخش خصوصی به بحث سرمایه گذاری در ناوگان اتوبوسرانی استقبال کرد و همین موجب شد تا جلسه ای مشترک با بخش خصوصی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شود.
ترکی اظهار داشت: درخواست سازمان مدیریت تهران این است که بخش خصوصی به غیر از شهر تهران در سایر شهرهای استان تهران هم وارد شود. البته در موضوع شهر تهران بخش خصوصی از اتوبوسرانی تضمین بازپرداخت خواست که قرار شد بررسی های لازم انجام شده تا در جلسه بعد به نتیجه نهایی برسیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان اینکه در سالهای 94 و 95 بیش از 400 میلیارد تومان اعتبار برای حمل و نقل عمومی و بین شهری در استان تهران و اسلامشهر اختصاص داده شده است گفت: دولت می تواند به عنوان ناظر در رشد و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی عمل کند و سرمایه گذاران هم به عنوان بخش خصوصی وارد عرصه شوند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها