کد خبر:
۱۵۵۴۳۵ ۰۷:۴۷
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
حذف لاتاری خودرو با واردات
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تخصیص یکمیلیارد دلار برای واردات خودرو را گامی رو به جلو برای شکست انحصار دانست و ابراز امیدواری کرد که با افزایش سرعت واردات خودرو و ایجاد رقابت، بساط لاتاری خودرو جمع شود.
علیرضا سلیمی در گفتوگو با خانه ملت، گفت: امیدواریم واردات خودرو قطرهچکانی نباشد تا با ایجاد رقابت با خودروسازان داخلی، تاثیر مثبت بر بازار بگذارد.
این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: تاخیر در اجرای قانون واردات خودرو آسیبهای فراوانی برای کشور به همراه داشت. ما به حمایت از تولید داخلی اعتقاد داریم، اما هرگاه شرکتهای تولیدکننده با محصولات خارجی احساس رقابت کنند، برای ارتقای کیفیت و کاهش قیمت تلاش خواهند کرد. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس عنوان کرد: تخصیص یکمیلیارد دلار ارز برای واردات را یک گام رو به جلو میدانیم و امیدواریم به نحوی اقدام شود که فضا را سامان داده و در زندگی مردم اثر مثبت داشته باشد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با انتقاد از شیوه عرضه خودرو در کشور عنوان کرد: شرکتهای خودروساز از مردم پول دریافت کرده و بعد از ماهها معطلی و بدون ارائه اطلاع دقیق از وضعیت خودرو، محصول نهایی را به مردم تحویل میدهند. هماکنون خرید خودرو با قیمت کارخانه به نوعی لاتاری تبدیل شده و حتما باید با شیوههای مختلف، این وضع را ساماندهی کنیم.
علیرضا سلیمی در گفتوگو با خانه ملت، گفت: امیدواریم واردات خودرو قطرهچکانی نباشد تا با ایجاد رقابت با خودروسازان داخلی، تاثیر مثبت بر بازار بگذارد.
این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: تاخیر در اجرای قانون واردات خودرو آسیبهای فراوانی برای کشور به همراه داشت. ما به حمایت از تولید داخلی اعتقاد داریم، اما هرگاه شرکتهای تولیدکننده با محصولات خارجی احساس رقابت کنند، برای ارتقای کیفیت و کاهش قیمت تلاش خواهند کرد. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس عنوان کرد: تخصیص یکمیلیارد دلار ارز برای واردات را یک گام رو به جلو میدانیم و امیدواریم به نحوی اقدام شود که فضا را سامان داده و در زندگی مردم اثر مثبت داشته باشد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با انتقاد از شیوه عرضه خودرو در کشور عنوان کرد: شرکتهای خودروساز از مردم پول دریافت کرده و بعد از ماهها معطلی و بدون ارائه اطلاع دقیق از وضعیت خودرو، محصول نهایی را به مردم تحویل میدهند. هماکنون خرید خودرو با قیمت کارخانه به نوعی لاتاری تبدیل شده و حتما باید با شیوههای مختلف، این وضع را ساماندهی کنیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها