9 ورزشکار دوپینگی ایران معرفی شدند
پدال نیوز: سخنگوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ نام ۹ ورزشکار از ۶ رشته که به دلیل استفاده از داروهای غیر مجاز به دوپینگ محکوم شده و تمام مراحل دادرسی آنها طی و حکمشان هم نیز صادر شده را اعلام کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس گزارش قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) ، حسن شاهینی از فدراسیون بوکس به خاطر استفاده از ماده ممنوعه متاندینون به مدت ۴ سال از حضور در میادین ورزشی محروم شد.
از فدراسیون هندبال نیز رضا قاسمیان به خاطر استفاده از استانوزولول به مدت ۴ سال ، رحمان شرفی به دلیل مصرف کلنبوترول به مدت ۴ سال و وحید اینانلویی به خاطر استفاده از داروی کلومیفن و تاموکسیفن به مدت ۲ سال با حکم دادرسی امکان حضور در میادین ورزشی را از دست دادند .
همچنین صمد قبادی الوار از فدراسیون فوتبال به مدت ۲ سال به خاطر استفاده از متادون و سپهر ساعتچی از فدراسیون قایقرانی به خاطر استفاده از کلومیفن به مدت ۴ سال از شرکت در هر مسابقه ورزشی محروم شده اند.
بر پایه این گزارش و به نقل از رامین طباطبایی، سینا محمدی از فدراسیون دوومیدانی و امیر گلریز از فدراسیون والیبال هر دو به خاطر مصرف استانوزولول هریک به مدت ۴ سال امکان حضور در میادین ورزشی را از دست دادند .
قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران همچنین درباره فعالیت این ستاد در سال ۲۰۱۵ و حجم نمونه ها گفت : در سال میلادی گذشته ۱۱۲۷ نمونه گرفته شده که ۳۶ مورد ان مثبت بود در ضمن نادوی ایران در این مدت ۲۹۵ ماموریت داشته که ۱۴۴ مورد ان در شهرستانها بوده است.
از فدراسیون هندبال نیز رضا قاسمیان به خاطر استفاده از استانوزولول به مدت ۴ سال ، رحمان شرفی به دلیل مصرف کلنبوترول به مدت ۴ سال و وحید اینانلویی به خاطر استفاده از داروی کلومیفن و تاموکسیفن به مدت ۲ سال با حکم دادرسی امکان حضور در میادین ورزشی را از دست دادند .
همچنین صمد قبادی الوار از فدراسیون فوتبال به مدت ۲ سال به خاطر استفاده از متادون و سپهر ساعتچی از فدراسیون قایقرانی به خاطر استفاده از کلومیفن به مدت ۴ سال از شرکت در هر مسابقه ورزشی محروم شده اند.
بر پایه این گزارش و به نقل از رامین طباطبایی، سینا محمدی از فدراسیون دوومیدانی و امیر گلریز از فدراسیون والیبال هر دو به خاطر مصرف استانوزولول هریک به مدت ۴ سال امکان حضور در میادین ورزشی را از دست دادند .
قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران همچنین درباره فعالیت این ستاد در سال ۲۰۱۵ و حجم نمونه ها گفت : در سال میلادی گذشته ۱۱۲۷ نمونه گرفته شده که ۳۶ مورد ان مثبت بود در ضمن نادوی ایران در این مدت ۲۹۵ ماموریت داشته که ۱۴۴ مورد ان در شهرستانها بوده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها