آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۴۸۶۶۲
۲۲:۴۲
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
در حاشیه چهارمین نمایشگاه خودرو؛

گروه بهمن چهار محصول جدید خود را معرفی کرد

گروه بهمن از چهار محصول دیگنیتی پرستیژ، ریسپکت، FAW550 و اتوبوس City12 در چهارمین نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب رونمایی کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز, بیوک علیمرادلو مدیر عامل گروه بهمن در حاشیه معرفی از جدیدترین محصولات این شرکت گفت: اگر بخش خصوصی اراده کند و حمایت بشود هم در بحث ایجاد اشتغال و هم در تنوع محصول می‌تواند بهترین پاسخگویی را به نیازهای مشتریان داشته باشد.
وی در خصوص برنامه این شرکت برای جلب رضایت مشتریان خود گفت: یکی از کارهای خوبی که از سال گذشته کلید خورد، طراحی واحد مرکز خشنودی و رضایت مشتریان است.
وی افزود: به دنبال عملیاتی کردن احترام به مشتری و ایجاد رضایتمندی هستیم. تعریف جدیدی از کرامت مشتری در بازار خودرو ایجاد کرده‌ایم. اصلا قرار نیست در این نقطه متوقف شویم.
مدیرعامل بهمن در پاسخ به سوالی درباره طرح اخیر وزارت صمت گفت: تاکنون خود ما برنامه فروش محصولاتمان را انجام می‌دادیم. ما معتقد به قرعه کشی نیستیم چون قرعه کشی مشکلی را حل نمی‌کند و تنها دغدغه‌ها را جابجا می‌کند‌ امیدوارم این سیستم موفق باشد. ما مخالفتی برای نظارت نداریم اما اینکه جایگاه عوض بشود را قبول نداریم.
وی افزود: بخش خصوصی انتظار دارد بتواند محصولاتش را مطابق برنامه‌های خود بفروشد. ما محصولات را بر اساس قانون قیمت گذاری می‌کنیم. تفاوت قیمت کارخانه و بازار از ناحیه ما نیست. تلاش ما این است تولید را بالا ببریم.
علیمرادلو با تاکید بر اینکه بناست این طرح موقت باشد، گفت: امیدوارم این سیستم موقت باشد و طبق دستور رئیس جمهور، قرعه‌کشی حذف شود. ما بر اساس فرمان  رییس جمهور برنامه ریزی کرده‌ایم.
وی در پاسخ به سوالی درباره عرضه قطره چکانی گفت: ما انباری نداریم. بخش خصوصی نمی‌تواند تولیدات خود را انبار کند چون به سرمایه در گردش نیاز دارد. ما تنها شرکتی هستیم که تعهدات معوق نداریم. حتی در زمان تحریم نیز به تمامی معوقات پاسخ دادیم.
مدیر عامل بهمن در پاسخ به سوالی درباره احتمال الزام فروش خودروهای تجاری از طریق قرعه‌کشی گفت: در خودروهای تجاری قرعه کشی امکان پذیر نیست. عمده فروش خودروهای تجاری بی.تو.بی هستند.
علیمرادلو در خصوص مساله خصوصی سازی شرکت‌های بزرگ گفت: بحث خصوصی سازی غلط است. آن‌ شرکت‌ها عمده سهامش برای بخش خصوصی است. دولت تنها تصدی دارد. دولت باید بخش اقتصادی امور را پیگیری کند.
وی افزود: مشکلات این شرکت قطعا قابل حل است. یادمان نرود صنعت خودرو حدود ۳درصد تولید ناخالص ملی است. با آن جفا نکنیم که اگر صدمه ببیند خیلی بد خواهد شد. در ده سال گذشته خودرو تنها صنعتی بوده است که رشد داشته است.
مدیر عامل بهمن در پاسخ به سوالی درباره مجوز واردات خودرو گفت: توقف واردات، با تصمیم صنعت خودرو نبود، بلکه به دلیل کمبود منابع ارزی بود. هرگز به عنوان خودروساز مخالف واردات نبوده‌ایم. اگر واردات نیاز مشتریان ما باشد تمام قابلیت هایمان را بکار خواهیم بست تا در این بازار وارد شویم. ما شبکه درجه یکی داریم که هرکس بخواهد به ما برسد چند سالی طول می‌کشد.
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
شرایط عرضه جدید خودروهای وارداتی در اتونوین آغاز دور جدید فروش خودرو‌های GAC جیران موتور شمارش معکوس برای آغاز بزرگ‌ترین رویداد خودرویی کشور صورتحساب سیاستگذار خودرو قیمت جدید خودروساز اصلاح نمی‌شود صرفه‌جویی ۱۰ میلیون یورویی با توسعه مراکز آزمون خودرو چرا خودرو‌های ایرانی با وجود ۸۵ استاندارد هم ایمن نشدند؟ فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه