کد خبر:
۱۴۸۲۵۰ ۱۳:۳۹
۱۴۰۱/۰۲/۰۲
استاندار تهران خبر داد:
مذاکره برای واگذاری و فعالیت مجدد کیان تایر
استاندار تهران از مذاکره با ۴ مجموعه برای واگذاری کیان تایر خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از صداوسیما، محسن منصوری گفت: آنچه که مشخص است سهامداران کارخانه کیان تایر به نوعی صلاحیت اداره مجموعه آنرا نداشتند و به همین علت مشکلات کارگری مجموعه بسیار زیاد شد.
استاندار تهران افزود: باید با رعایت آداب، مقررات و قوانین، کارخانه کیان تایر را به مجموعهای که اهلیت آن برای دولت ثابت شده باشد واگذار کنیم.
منصوری گفت: این تصمیم، تصمیم هیئت تصفیه قوه قضاییه است و ما در حقیقت یک تنظیمگری داریم تا کارخانه مجدد فعال شود.
استاندار تهران افزود: به طور همزمان با 4 مجموعه مذاکره کردیم و هر کدام از مجموعهها علاقهمند باشند و کار را بپذیرند این کارخانه را به آنها واگذار میکنیم.
منصوری گفت: نمیتوانیم کارخانه را به اجبار به یک نهاد دولتی، بخش خصوصی یا غیر دولتی واگذار کنیم بلکه باید این مجموعه بررسی اقتصادی خود را شروع کند و خودش به صورت داوطلبانه پذیرای این کار باشد.
مجتمع لاستیک البرز یا کیان تایر بزرگترین کارخانه تولید لاستیک کشور که در طی 6 دهه فعالیت خود در زمینه تولید لاستیک خودروهای سنگین تا سال 85 فعالیت خوبی داشت، اما به خاطر سوء مدیریت و وامهای مختلفی که مالک آن دریافت کرده بود و همچنین زیان انباشته زیاد تا مرز ورشکستگی پیش رفت و در نهایت این کارخانه در اختیار اداره تصفیه و امور ورشکستگی قوه قضاییه قرار گرفت.
این کارخانه با کمک کمیسیون کارگری و شورای کارگری کارخانه اداره میشد تا اینکه انتهای سال گذشته به خاطر مشکلات متعدد تعطیل شد.
استاندار تهران میگوید: برای اداره کارخانه از یکی از بانکها مبلغی را به صورت وام و امانت گرفته ایم.
استاندار تهران افزود: باید با رعایت آداب، مقررات و قوانین، کارخانه کیان تایر را به مجموعهای که اهلیت آن برای دولت ثابت شده باشد واگذار کنیم.
منصوری گفت: این تصمیم، تصمیم هیئت تصفیه قوه قضاییه است و ما در حقیقت یک تنظیمگری داریم تا کارخانه مجدد فعال شود.
استاندار تهران افزود: به طور همزمان با 4 مجموعه مذاکره کردیم و هر کدام از مجموعهها علاقهمند باشند و کار را بپذیرند این کارخانه را به آنها واگذار میکنیم.
منصوری گفت: نمیتوانیم کارخانه را به اجبار به یک نهاد دولتی، بخش خصوصی یا غیر دولتی واگذار کنیم بلکه باید این مجموعه بررسی اقتصادی خود را شروع کند و خودش به صورت داوطلبانه پذیرای این کار باشد.
مجتمع لاستیک البرز یا کیان تایر بزرگترین کارخانه تولید لاستیک کشور که در طی 6 دهه فعالیت خود در زمینه تولید لاستیک خودروهای سنگین تا سال 85 فعالیت خوبی داشت، اما به خاطر سوء مدیریت و وامهای مختلفی که مالک آن دریافت کرده بود و همچنین زیان انباشته زیاد تا مرز ورشکستگی پیش رفت و در نهایت این کارخانه در اختیار اداره تصفیه و امور ورشکستگی قوه قضاییه قرار گرفت.
این کارخانه با کمک کمیسیون کارگری و شورای کارگری کارخانه اداره میشد تا اینکه انتهای سال گذشته به خاطر مشکلات متعدد تعطیل شد.
استاندار تهران میگوید: برای اداره کارخانه از یکی از بانکها مبلغی را به صورت وام و امانت گرفته ایم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها