کد خبر:
۱۴۷۳۵۲ ۰۹:۵۷
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
ایده تولید وانت الکتریکی فولکس
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از دنیایاقتصاد : نظر هربرت دیس، مدیر گروه خودروسازی فولکسواگن درباره وانتهای الکتریکی به گمانهزنیها درباره بازگشت این شرکت به بازار وانت در آمریکا دامن زد. دیس هفته گذشته جلسهای مجازی با کاربران شبکه اجتماعی ردیت برگزار کرد. برای او حدود هزار سوال فرستاده شده بود که یکی از آنها درباره احتمال ساخت یک وانت الکتریکی در آمریکا بود.
دیس در پاسخ به این سوال گفت: «ایده خوبی است.» این جواب سربسته به سرعت به تیتر اول رسانههای خودروسازی تبدیل شد. بازار فروش وانت در آمریکا رونق زیادی دارد و بسیار پرسود است اما فولکسواگن نزدیک به ۴۰ سال است که در این بازار حضور ندارد. این شرکت در حال حاضر برای ساخت وانتهایش با فورد همکاری میکند و همین باعث گمانهزنیهایی شده که دو شرکت برای ساخت وانتهای الکتریکی هم همکاری کنند. علاوه بر چند شرکت نوپا، سه خودروساز بزرگ آمریکا به سرعت در حال آماده کردن مجموعهای از وانتهای الکتریکی هستند و این بازار پرسود به زودی صحنه رقابتی سخت خواهد بود.
دیس یکی از مدیران تاثیرگذار در حرکت صنعت خودرو به سمت ماشینهای الکتریکی است. فولکسواگن تحت مدیریت او بیش از ۱۰۰میلیارد دلار در ساخت ماشینهای الکتریکی سرمایهگذاری کرده است. بیشتر سوالها از دیس درباره ماشینهای الکتریکی بود. او در پاسخ به سوالی درباره آینده صنعت خودرو گفت: «به گمان من همه خودروها خودران خواهند بود. رانندگی بسیار امن خواهد شد و احتمالا خودروها دیگر با هم تصادف نمیکنند. ماشینها سواری راحتتری دارند و محیطزیست را آلوده نمیکنند.»
دیس در پاسخ به این سوال گفت: «ایده خوبی است.» این جواب سربسته به سرعت به تیتر اول رسانههای خودروسازی تبدیل شد. بازار فروش وانت در آمریکا رونق زیادی دارد و بسیار پرسود است اما فولکسواگن نزدیک به ۴۰ سال است که در این بازار حضور ندارد. این شرکت در حال حاضر برای ساخت وانتهایش با فورد همکاری میکند و همین باعث گمانهزنیهایی شده که دو شرکت برای ساخت وانتهای الکتریکی هم همکاری کنند. علاوه بر چند شرکت نوپا، سه خودروساز بزرگ آمریکا به سرعت در حال آماده کردن مجموعهای از وانتهای الکتریکی هستند و این بازار پرسود به زودی صحنه رقابتی سخت خواهد بود.
دیس یکی از مدیران تاثیرگذار در حرکت صنعت خودرو به سمت ماشینهای الکتریکی است. فولکسواگن تحت مدیریت او بیش از ۱۰۰میلیارد دلار در ساخت ماشینهای الکتریکی سرمایهگذاری کرده است. بیشتر سوالها از دیس درباره ماشینهای الکتریکی بود. او در پاسخ به سوالی درباره آینده صنعت خودرو گفت: «به گمان من همه خودروها خودران خواهند بود. رانندگی بسیار امن خواهد شد و احتمالا خودروها دیگر با هم تصادف نمیکنند. ماشینها سواری راحتتری دارند و محیطزیست را آلوده نمیکنند.»
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها