کد خبر:
۱۴۶۴۴۷ ۱۰:۰۹
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
یک نماینده مجلس ؛
مجلس به خودروسازان فرصت داده تا بازار خودرو را سامان دهند
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: به خودروسازان این فرصت داده شده است تا فعالیت خود را ساماندهی کنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - عزت الله اکبری تالار پشتی گفت: مجلس مرتب وزیر صمت را بابت فعالیت خودروسازان فرا میخواند و دستگاههای اجرایی نیز بر فعالیت خودروسازان نظارت دارند. مشکلی که در دولتهای قبل وجود داشت، نبود اراده و ساماندهی بود به طوری که ۶ ماه وزارت صمت وزیر نداشت.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: به خودروسازان این فرصت داده شده است تا به فعالیت خود سامان دهند. خودروساز باید در کنار منافع مشتریان به فکر ارتقا کیفیت محصولات خود باشد، اما به فکر سرکوب کردن بخش خصوصی است و با ترفندهای مختلف این کار را انجام میدهند.
خداییان، سخنگوی قوه قضاییه و رئیس سازمان بازرسی کل کشور می گوید: در فضای مجازی دیدید که پارکینگ هایی وجود دارد که در آن هزاران خودرو دپو شده، همکاران ما بازدید هایی از این پارکینگ ها داشتند. قرار بود خودروهای دپو شده تا پایان آبان به بازار وارد شود که چنین نشد. مدعی هستیم این همه خودرویی که در توقف گاه ها وجود دارند موجب التهاب در بازار می شود و حبس سرمایه را در آنجا داریم.
فاطمی امین وزیر صمت بعد از تصویب افزایش قیمت محصولات خودروسازان ایرانی هم تاکید کرد: تا پایان امسال بیش از صد و سی هزار دستگاه تحویل داده خواهد شد و به همین میزان هم برای سال آینده پیشفروش میشوند.
مهر ۱۴۰۰ سازمان بازرسی به مسئله دپو خودروها ورود کرد؛ در آن زمان تعداد خودروها ۱۴۵ هزار خودرو بود و خودروسازان باید تا پایان آبان این تعداد را به صفر برسانند، اما اکنون بعد از گذشت ۳ ماه این تعداد به ۱۷۰ هزار خودرو رسیده و پای مدیران ایران خودرو و سایپا به سازمان بازرسی باز شده است.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: به خودروسازان این فرصت داده شده است تا به فعالیت خود سامان دهند. خودروساز باید در کنار منافع مشتریان به فکر ارتقا کیفیت محصولات خود باشد، اما به فکر سرکوب کردن بخش خصوصی است و با ترفندهای مختلف این کار را انجام میدهند.
خداییان، سخنگوی قوه قضاییه و رئیس سازمان بازرسی کل کشور می گوید: در فضای مجازی دیدید که پارکینگ هایی وجود دارد که در آن هزاران خودرو دپو شده، همکاران ما بازدید هایی از این پارکینگ ها داشتند. قرار بود خودروهای دپو شده تا پایان آبان به بازار وارد شود که چنین نشد. مدعی هستیم این همه خودرویی که در توقف گاه ها وجود دارند موجب التهاب در بازار می شود و حبس سرمایه را در آنجا داریم.
فاطمی امین وزیر صمت بعد از تصویب افزایش قیمت محصولات خودروسازان ایرانی هم تاکید کرد: تا پایان امسال بیش از صد و سی هزار دستگاه تحویل داده خواهد شد و به همین میزان هم برای سال آینده پیشفروش میشوند.
مهر ۱۴۰۰ سازمان بازرسی به مسئله دپو خودروها ورود کرد؛ در آن زمان تعداد خودروها ۱۴۵ هزار خودرو بود و خودروسازان باید تا پایان آبان این تعداد را به صفر برسانند، اما اکنون بعد از گذشت ۳ ماه این تعداد به ۱۷۰ هزار خودرو رسیده و پای مدیران ایران خودرو و سایپا به سازمان بازرسی باز شده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها