آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۴۵۰۷۹
۱۶:۴۳
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد:

توزیع بنزین و گازوئیل سهمیه‌ای در همه جایگاه‌ها

پدال نیوز: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اتصال همه ۴ هزار و ۶۰ جایگاه عرضه سوخت موجود در کشور به سامانه هوشمند سوخت و عرضه بنزین و نفت‌گاز سهمیه‌ای در کل جایگاه‌ها خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، «کرامت ویس‌کرمی» گفت: کل جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور از شامگاه سه‌شنبه (۱۱ آبان) به سامانه هوشمند سوخت متصل شدند و امکان عرضه بنزین و نفت‌گاز سهمیه‌ای در همه جایگاه‌های کشور فراهم شده است.

وی افزود: با توجه به قطع ارتباط سیستم ارتباطی جایگاه‌های عرضه سوخت با سامانه دیسپچینگ مرکزی، نیاز بود در این عملیات چند روزه به صورت تک به تک به همه جایگاه‌ها مراجعه و به‌منظور اتصال ارتباط نازل‌ها با دفتر جایگاه‌ و پس از آن ارتباط دفتر جایگاه با ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نرم‌افزار در جایگاه‌ها نصب می‌شد که این کار نیازمند مراجعه گروه‌های مختلف عملیاتی به‌صورت تک به تک به جایگاه‌های عرضه بود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تأکید بر متوقف نشدن سوخت‌رسانی در کشور حین اجرای این عملیات، تصریح کرد: حدود ۴۵۰ گروه عملیاتی با کار شبانه‌روزی و همکاری گروهی و بی‌وقفه در شیفت‌های مختلف کاری، این عملیات را در ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سراسر کشور انجام دادند.

ویس‌کرمی افزود: در ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز گروه فنی و عملیاتی سامانه هوشمند سوخت و همه همکاران به‌صورت شبانه‌روزی فعال بودند و ارتباط با مناطق را برقرار می‌کردند.

وی ضمن قدردانی از همکاری ۴۰ هزار نفر از کارکنان و مالکان جایگاه‌ها که در این عملیات به‌صورت مستقیم درگیر بودند، گفت: در  این عملیات شبانه‌روزی، از خدمات نیروهای متخصص شرکت‌های ملی گاز ایران، ملی نفت ایران و ملی صنایع پتروشیمی استفاده کردیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره جزئیات سهمیه ویژه اعلام شده، گفت: با توجه به اعلام این خبر از سوی وزیر نفت، این سهمیه بی‌شک اختصاص می‌یابد و هر زمان که مقدار آن اعلام و ابلاغ شود، این شرکت سهمیه ویژه را در کارت‌های هوشمند سوخت شارژ خواهد کرد.

ویس‌کرمی درباره بررسی دلایل قطع سامانه هوشمند سوخت در کشور در هفته نخست آبان‌ماه گفت: دلایل این اختلال در حال بررسی است و نتایج آن از سوی نهادهای ذی‌ربط اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی ضمن قدردانی از صبوری هموطنان در زمان قطعی سامانه هوشمند سوخت، اظهار کرد: اگر همراهی و همدلی مردم نبود، بی‌شک نمی‌توانستیم عملیاتی به این وسعت را در این مدت زمان به سرانجام رسانیم.

به گزارش ایرنا، سامانه هوشمند سوخت روز سه شنبه هفته گذشته (چهارم آبان) به دلیل حمله سایبری از دسترس خارج شد. با این حال عصر همان روز، پمپ‌بنزین‌ها توزیع بنزین با نرخ آزاد را از سر گرفتند و کار برای اتصال سامانه هوشمند سوخت نیز آغاز شد.

اتصال جایگاه‌های سوخت به سامانه هوشمند با سرعت انجام شد تا امکان دریافت بنزین یارانه‌ای نیز در کشور فراهم شود.

در همان زمان البته تاکید شد که سهمیه‌های ذخیره‌شده در کارت‌های سوخت محفوظ است و بعد از آن نیز وزیر نفت از اختصاص سهمیه جبرانی بنزین خبر داد.


منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو