بیش از ۳۰۰۰ جایگاه سوخت در سراسر کشور فعال است
ظرف یک تا دو روز آینده کارتهای سوخت فعال میشود
پدال نیوز: وزیر نفت از فعال شدن بیش از ۳۰۰۰ جایگاه سوخت در سراسر کشور خبر داد و گفت: قول میدهم ظرف یک تا دو روز آینده سامانه هوشمند سوخت فعال شود تا مردم بتوانند از سهمیه خود استفاده کنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ جواد اوجی امروز در جریان بازدید ابراهیم رئیسی، رئیسجمهوری از وزارت نفت اظهار کرد: هم اکنون با همه شرکتهای پخش فرآوردههای نفتی مناطق کل کشور در ارتباط هستیم، الحمداالله ۳۰۵۰ جایگاه در کشور فعال هستند که مردم میتوانند در خارج از شبکه سوخت و بهصورت دستی از آن استفاده کنند.
وی با بیان اینکه هماکنون ۳۰۰ جایگاه سوخت در سراسر کشور با کارت سوخت به صورت سهمیهای، بنزین را به خودروها عرضه میکنند، افزود: به مردم اعلام کردیم سهمیه سوخت در کارتشان محفوظ است و هیچ مشکلی وجود ندارد.
وزیر نفت با اشاره به اینکه مردم با وجود معطلی در بعضی از جایگاهها همکاری خوبی با خادمان خود در وزارت نفت داشتند، تصریح کرد: دشمن قصد داشت به مردم ایران آسیب بزند، اما با همراهی و صبوری مردم، تیرشان به سنگ خورد.
اوجی خطاب به رئیس جمهوری گفت: من به شما قول میدهم ظرف یک تا دو روز آینده کارت هوشمند سوخت فعال شود تا مردم بتوانند از سهمیه خود استفاده کنند.
وی در گفتوگویی تلویزیونی نیز در پاسخ به این سوال که آیا مشخص شده است که ورودی این اختلال در سامانه سوخت چه بوده و چطور اتفاق افتاده است؟ گفت: وظیفه ما در وهله اول این بود که امکان سوخت گیری را برای مردم فراهم کنیم به همین دلیل تمام تمرکز را روی این موضوع قرار دادیم لذا تمام جایگاهها را از سامانه هوشمند خارج کردیم تا فرایند سوخت رسانی به صورت آفلاین و دستی انجام شود.
وی افزو: تیم کارشناسی از دیروز فعال هستند تا علت و چرایی این موضوع مشخص شود.
منبع: ایسنا
وی با بیان اینکه هماکنون ۳۰۰ جایگاه سوخت در سراسر کشور با کارت سوخت به صورت سهمیهای، بنزین را به خودروها عرضه میکنند، افزود: به مردم اعلام کردیم سهمیه سوخت در کارتشان محفوظ است و هیچ مشکلی وجود ندارد.
وزیر نفت با اشاره به اینکه مردم با وجود معطلی در بعضی از جایگاهها همکاری خوبی با خادمان خود در وزارت نفت داشتند، تصریح کرد: دشمن قصد داشت به مردم ایران آسیب بزند، اما با همراهی و صبوری مردم، تیرشان به سنگ خورد.
اوجی خطاب به رئیس جمهوری گفت: من به شما قول میدهم ظرف یک تا دو روز آینده کارت هوشمند سوخت فعال شود تا مردم بتوانند از سهمیه خود استفاده کنند.
وی در گفتوگویی تلویزیونی نیز در پاسخ به این سوال که آیا مشخص شده است که ورودی این اختلال در سامانه سوخت چه بوده و چطور اتفاق افتاده است؟ گفت: وظیفه ما در وهله اول این بود که امکان سوخت گیری را برای مردم فراهم کنیم به همین دلیل تمام تمرکز را روی این موضوع قرار دادیم لذا تمام جایگاهها را از سامانه هوشمند خارج کردیم تا فرایند سوخت رسانی به صورت آفلاین و دستی انجام شود.
وی افزو: تیم کارشناسی از دیروز فعال هستند تا علت و چرایی این موضوع مشخص شود.
منبع: ایسنا
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها