کد خبر:
۱۴۴۴۹۳ ۱۶:۳۷
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
تخلف در فروش جدیدترین محصول سایپا!
پدال نیوز: نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران گفت: تارا اکنون در بازار خرید و فروش نمی شود اما شاهین سند آزاد در بازار خرید و فروش می شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ اسد کرمی نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت بازار خودرو، گفت: قیمت خودرو از ابتدای هفته تاکنون حدود ۱۵ درصد کاهش یافته است.
او بیان کرد: ۲۰۶ در ابتدای هفته حدود ۲۵۰ میلیون تومان بود که اکنون به ۲۴۲ میلیون تومان رسیده است. سمند ۲۴۸ میلیون تومان بود که اکنون به ۲۴۲ میلیون تومان رسیده است.
کرمی گفت: ۲۰۷ ساده در ابتدای هفته به ۳۳۵ میلیون تومان رسیده بود که اکنون با کاهش قیمتی که اتفاق افتاده است به ۳۲۵ میلیون تومان رسیده است. ۲۰۷ اتوماتیک ۴۲۱ میلیون تومان بود که اکنون ۴۱۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش میشود.
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران با اشاره به قیمت خودروهای سایپا در بازار آزاد، گفت: کوییک ۱۷۵ میلیون تومان بود که اکنون به ۱۶۹ میلیون تومان رسیده است. کوییک آر ۱۷۸ میلیون تومان بود که به ۱۷۴ میلیون تومان رسید.
کرمی تشریح کرد: پژو جی ال ایکس ۲۴۳ میلیون تومان بود که به ۲۳۸ میلیون تومان رسیده است. تنها ماشینی که این هفته گران شده است تیبا صندوقدار است که چون تولید کم شده است، از ۱۴۶ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است.
او در خصوص خرید و فروش خودروهای جدید خودروسازان در بازار، گفت: تارا اکنون در بازار خرید و فروش نمی شود اما شاهین سند آزاد در بازار خرید و فروش می شود.
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران گفت: غیر از حواله یا ثبت نامی، اینکه چطور به دست مردم رسیده است مشخص نیست اما سند آزاد در بازار خرید و فروش می شود.
او بیان کرد: ۲۰۶ در ابتدای هفته حدود ۲۵۰ میلیون تومان بود که اکنون به ۲۴۲ میلیون تومان رسیده است. سمند ۲۴۸ میلیون تومان بود که اکنون به ۲۴۲ میلیون تومان رسیده است.
کرمی گفت: ۲۰۷ ساده در ابتدای هفته به ۳۳۵ میلیون تومان رسیده بود که اکنون با کاهش قیمتی که اتفاق افتاده است به ۳۲۵ میلیون تومان رسیده است. ۲۰۷ اتوماتیک ۴۲۱ میلیون تومان بود که اکنون ۴۱۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش میشود.
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران با اشاره به قیمت خودروهای سایپا در بازار آزاد، گفت: کوییک ۱۷۵ میلیون تومان بود که اکنون به ۱۶۹ میلیون تومان رسیده است. کوییک آر ۱۷۸ میلیون تومان بود که به ۱۷۴ میلیون تومان رسید.
کرمی تشریح کرد: پژو جی ال ایکس ۲۴۳ میلیون تومان بود که به ۲۳۸ میلیون تومان رسیده است. تنها ماشینی که این هفته گران شده است تیبا صندوقدار است که چون تولید کم شده است، از ۱۴۶ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است.
او در خصوص خرید و فروش خودروهای جدید خودروسازان در بازار، گفت: تارا اکنون در بازار خرید و فروش نمی شود اما شاهین سند آزاد در بازار خرید و فروش می شود.
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران گفت: غیر از حواله یا ثبت نامی، اینکه چطور به دست مردم رسیده است مشخص نیست اما سند آزاد در بازار خرید و فروش می شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها