کد خبر:
۱۴۴۲۳۲ ۱۶:۵۷
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
خودروسازان آمریکایی به دلیل کمبود تراشه به کاهش تولید ادامه میدهند
پدال نیوز- شرکت های آمریکایی جنرال موتورز و فورد اعلام کردند به دلیل بحران جهانی تراشه، برنامه خود را برای کاهش تولید تمدید کردهاند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، شرکت های آمریکایی جنرال موتورز و فورد موتور روز پنجشنبه اعلام کردند به دلیل بحران جهانی تراشه، برنامه خود را برای کاهش تولید تمدید کردهاند.
جنرال موتورز، بزرگترین خودروساز آمریکا، اعلام کرد توقف تولید خودروهای شاسی بلند شورولت بلیزر در کارخانه راموس در مکزیک را به دلیل کمبود تراشه به مدت دو هفته تمدید خواهد کرد ولی تولید خود در دیگر کارخانه های آمریکای شمالی را از سر خواهد گرفت.
به گفته این شرکت، تولید از روز دوشنبه در کارخانه مونتاژLansing Grand River که خودروهای شورولت کامارو و کادیلاک CT4 و CT5 تولید می کند، از سر گرفته می شود.
بر اساس این گزارش، تولید خودروی کادیلاک در کارخانه میشیگان از ماه مه متوقف شده است. تولید بلیزر در کارخانه راموس، که از 23 آگوست متوقف شده است، تا 15 اکتبر از سر گرفته نمی شود.
شرکت فورد نیز اعلام کرد تولید در کارخانه مونتاژ Flat Rock که در آن خودروی موستانگ تولید می شود، از هفته آینده متوقف خواهد شد. فورد تولید مدل ترانزیت در کارخانه مونتاژ شهر کانزاس را نیز هفته آینده متوقف می کند اما به ساخت وانت های شاسی بلند F-150 ادامه می دهد.
به گفته این خودروساز آمریکایی، کارخانه تولید وانت شاسی بلند فورد در کنتاکی هفته آینده به جای سه شیفت، یک شیفت فعالیت خواهد کرد.
جنرال موتورز، بزرگترین خودروساز آمریکا، اعلام کرد توقف تولید خودروهای شاسی بلند شورولت بلیزر در کارخانه راموس در مکزیک را به دلیل کمبود تراشه به مدت دو هفته تمدید خواهد کرد ولی تولید خود در دیگر کارخانه های آمریکای شمالی را از سر خواهد گرفت.
به گفته این شرکت، تولید از روز دوشنبه در کارخانه مونتاژLansing Grand River که خودروهای شورولت کامارو و کادیلاک CT4 و CT5 تولید می کند، از سر گرفته می شود.
بر اساس این گزارش، تولید خودروی کادیلاک در کارخانه میشیگان از ماه مه متوقف شده است. تولید بلیزر در کارخانه راموس، که از 23 آگوست متوقف شده است، تا 15 اکتبر از سر گرفته نمی شود.
شرکت فورد نیز اعلام کرد تولید در کارخانه مونتاژ Flat Rock که در آن خودروی موستانگ تولید می شود، از هفته آینده متوقف خواهد شد. فورد تولید مدل ترانزیت در کارخانه مونتاژ شهر کانزاس را نیز هفته آینده متوقف می کند اما به ساخت وانت های شاسی بلند F-150 ادامه می دهد.
به گفته این خودروساز آمریکایی، کارخانه تولید وانت شاسی بلند فورد در کنتاکی هفته آینده به جای سه شیفت، یک شیفت فعالیت خواهد کرد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها