رئیس صنف جایگاهداران سوخت کشور مطرح کرد:
افزایش مراجعه تهرانیها به جایگاهها؛ طی تعطیلات اخیر
پدال نیوز- رئیس صنف جایگاهداران سوخت کشور ضمن اشاره به روند سینوسی افزایش و کاهش مصرف سوخت از ابتدای شیوع کرونا گفت: در کل آمار و ارقام نشان از روند کاهشی بوده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایلنا، اسدالله قلیزاده اظهار داشت: آمار مراجعات مردم به جایگاهها و مصرف سوخت در شهرها و محورهای مواصلاتی نشان از رتبه اول تهرانیها در مسافرت طی سه روز گذشته خصوصا شنبه و یکشنبه بوده است.
وی گفت: اگر آمار مراجعات خودروها به جایگاههای سوخت را به عنوان یکی از فاکتورهای محاسبه میزان مسافرتها در نظر بگیریم، در اکثر استانها، مردم از مسافرت خودداری کردهاند و تبلیغات منفی در این مورد قابل پذیرش قطعی نیست.
رئیس صنف جایگاهداران سوخت کشور با اشاره به اینکه ترددشمارهای سازمان راهداری هم میتواند در ارائه آمار کمک کند، افزود: روالی که قبلا در موضوع رعایت پروتکلها در ارائه آمار دقیق ملاک عمل بود بازهم باید اجرایی شود و با اعلام جزییات عدم رعایت توصیهها و پروتکلها در هر استان، حساسیت مقامات کشوری و استانی برای پیشگیری و جلوگیری بیشتر مضاعف شود.
وی تصریح کرد: بررسیها نشان میدهد بیشترین آمار خروج از شهرها نسبت به همه استانها متعلق به تهران است و جالبتر اینکه طی دو روز گذشته علیرغم میزان خروج بالای مردم تهران به مقصدهای مختلف کشور، کاهش تردد داخل شهری را از سه شنبه شاهد هستیم و آمار فروش سوخت جایگاهها در این استان کاملا موید این نکته است.
قلیزاده ضمن اشاره به روند سینوسی افزایش و کاهش مصرف سوخت از ابتدای شیوع کرونا گفت: در کل آمار و ارقام نشان از روند کاهشی بوده و این دو نکته دارد که اولا کاهش فروش منجر به زیان جایگاهداران شده و ثانیا علیرغم صرفهجویی در مصرف سوخت درآمدهای دولت بابت فروش فراورده نفتی کاهش یافته است.
وی یادآور شد: ما بارها خواستار جبران زیان این صنف هستیم ولی تاکنون توجه مناسبی نشده است.
وی گفت: اگر آمار مراجعات خودروها به جایگاههای سوخت را به عنوان یکی از فاکتورهای محاسبه میزان مسافرتها در نظر بگیریم، در اکثر استانها، مردم از مسافرت خودداری کردهاند و تبلیغات منفی در این مورد قابل پذیرش قطعی نیست.
رئیس صنف جایگاهداران سوخت کشور با اشاره به اینکه ترددشمارهای سازمان راهداری هم میتواند در ارائه آمار کمک کند، افزود: روالی که قبلا در موضوع رعایت پروتکلها در ارائه آمار دقیق ملاک عمل بود بازهم باید اجرایی شود و با اعلام جزییات عدم رعایت توصیهها و پروتکلها در هر استان، حساسیت مقامات کشوری و استانی برای پیشگیری و جلوگیری بیشتر مضاعف شود.
وی تصریح کرد: بررسیها نشان میدهد بیشترین آمار خروج از شهرها نسبت به همه استانها متعلق به تهران است و جالبتر اینکه طی دو روز گذشته علیرغم میزان خروج بالای مردم تهران به مقصدهای مختلف کشور، کاهش تردد داخل شهری را از سه شنبه شاهد هستیم و آمار فروش سوخت جایگاهها در این استان کاملا موید این نکته است.
قلیزاده ضمن اشاره به روند سینوسی افزایش و کاهش مصرف سوخت از ابتدای شیوع کرونا گفت: در کل آمار و ارقام نشان از روند کاهشی بوده و این دو نکته دارد که اولا کاهش فروش منجر به زیان جایگاهداران شده و ثانیا علیرغم صرفهجویی در مصرف سوخت درآمدهای دولت بابت فروش فراورده نفتی کاهش یافته است.
وی یادآور شد: ما بارها خواستار جبران زیان این صنف هستیم ولی تاکنون توجه مناسبی نشده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش