کد خبر:
۱۴۲۵۶۹ ۱۵:۲۷
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
پیش بینی فولکس واگن چین از بهبود مشکل کمبود ریز تراشه
پدال نیوز: شرکت آلمانی فولکس واگن در چین که برترین خودروساز خارجی در این کشور محسوب می شود، پیش بینی کرد که در شش ماه آینده مشکل کمبود ریز تراشه بهبود خواهد یافت.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ شرکت آلمانی فولکس واگن در چین که برترین خودروساز خارجی در این کشور محسوب می شود، پیش بینی کرد که در شش ماه آینده مشکل کمبود ریز تراشه بهبود خواهد یافت.
این در حالی است که خودروسازان در سراسر جهان مجبور شده اند به دلیل کمبود جهانی ریزتراشه تولید را در خطوط مونتاژ خود کاهش دهند. برخی سازندگان ریزتراشه علت تاخیر تولید را بهبود سریعتر از حد انتظار پس از همه گیری ویروس کرونا می دانند.
استفان وولنشتاین، رئیس فولکس واگن چین، به خبرنگاران گفت: ما امیدواریم که بحران عرضه تراشه در تابستان امسال به پایان برسد و انتظار داریم در نیمه دوم سال شاهد بهبود این وضعیت باشیم.
وی همچنین تأکید کرد که از ماه اوت، فولکس واگن برخی از تراشه ها را از یک منبع جدید تأمین می کند و افزود که این اقدام در ماه سپتامبر کمبود را بهبود می بخشد.
فولکس واگن که با گروه "فاو" FAW و "سایک موتور" SAIC Motor همکاری دارد، به دلیل کمبود تراشه، شاهد کاهش فروش خود بین ماه های آوریل و ژوئن به میزان 12.3 درصد نسبت به سال قبل بود.
این در حالی بود که رقیب فولکس واگن (GM.N) در چین یعنی شرکت جنرال موتورز اعلام کرد که فروش سه ماهه دوم آن در این کشور 5 درصد رشد کرده است.
وولنشتاین گفت، برندهای برتر از جمله آئودی و پورشه در حال رشد هستند. فروش آئودی در نیمه اول امسال در چین 39 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد کرده در حالی که پورشه 23 درصد افزایش داشته است.
وولنشتاین همچنین گفت که فروش اتومبیل های فولکس واگن برقی از مدل ID.4 در ماه ژوئن به 2900 دستگاه رسید، در حالی که در ماه مه حدود 1500 خودرو بود.
منبع: تسنیم
این در حالی است که خودروسازان در سراسر جهان مجبور شده اند به دلیل کمبود جهانی ریزتراشه تولید را در خطوط مونتاژ خود کاهش دهند. برخی سازندگان ریزتراشه علت تاخیر تولید را بهبود سریعتر از حد انتظار پس از همه گیری ویروس کرونا می دانند.
استفان وولنشتاین، رئیس فولکس واگن چین، به خبرنگاران گفت: ما امیدواریم که بحران عرضه تراشه در تابستان امسال به پایان برسد و انتظار داریم در نیمه دوم سال شاهد بهبود این وضعیت باشیم.
وی همچنین تأکید کرد که از ماه اوت، فولکس واگن برخی از تراشه ها را از یک منبع جدید تأمین می کند و افزود که این اقدام در ماه سپتامبر کمبود را بهبود می بخشد.
فولکس واگن که با گروه "فاو" FAW و "سایک موتور" SAIC Motor همکاری دارد، به دلیل کمبود تراشه، شاهد کاهش فروش خود بین ماه های آوریل و ژوئن به میزان 12.3 درصد نسبت به سال قبل بود.
این در حالی بود که رقیب فولکس واگن (GM.N) در چین یعنی شرکت جنرال موتورز اعلام کرد که فروش سه ماهه دوم آن در این کشور 5 درصد رشد کرده است.
وولنشتاین گفت، برندهای برتر از جمله آئودی و پورشه در حال رشد هستند. فروش آئودی در نیمه اول امسال در چین 39 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد کرده در حالی که پورشه 23 درصد افزایش داشته است.
وولنشتاین همچنین گفت که فروش اتومبیل های فولکس واگن برقی از مدل ID.4 در ماه ژوئن به 2900 دستگاه رسید، در حالی که در ماه مه حدود 1500 خودرو بود.
منبع: تسنیم
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها