کد خبر:
۱۴۲۱۴۷ ۱۶:۴۶
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
رئیس سازمان صمت استان فارس خبر داد:
امضاء تفاهم نامه تولید خودروی الکتریکی در استان فارس
پدال نیوز- رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس از امضای تفاهم نامه همکاری با گروه خودروسازی جنوب در راستای تولید خودروی برقی در این استان خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از شاتا، آئین تفاهم نامه تولید خودروی برقی در استان فارس، امروز چهاردهم تیرماه با حضور رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس، نمایندگان مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل کارخانجات مخابراتی ایران ITMC در شیراز و مدیرعامل گروه خودروسازی جنوب برگزار شد.
حمیدرضا ایزدی در این مراسم با اشاره به بالا بردن کیفیت خودروها و کاهش آلودگی هوا گفت: تولید خودروهای برقی با کاهش آلودگی های زیستمحیطی و افزایش انرژی و کاهش هزینه همراه می باشد که برای مردم به صرفه تر و در اقتصاد کشور بسیار سودمند خواهد بود.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس افزود: با توجه به تکنولوژی و تجهیزات این نوع خودروها استفاده از خودروهای الکتریکی در حوزه های حمل و نقل،تجاری و ورزشی بازخورد خوبی داشته و کاربرد آن در صنایع استان به خوبی شکل گرفته است.
ایزدی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه با همکاری مجموعه خودروسازان جنوب فرصت مناسبی فراهم شده تا با کسب تجربه های جدید به موقعیت های اقتصادی متفاوت تر و گسترده تری دست یابیم.
وی با بیان این که سال گذشته قراردادهای متعددی نیز با سرمایه گذاری های مختلف در این راستا منعقد شده ادامه داد: این سازمان با همکاری گروه خودروسازی جنوب در تلاش است تا محصولات مناسب تر و ایمن تری را در جهت گسترش و خدمات مطلوب تر در اختیار مردم قرار دهد.
ایزدی عنوان نمود: تفاهمنامه همکاری "توسعه و تولید خودرو الکتریکی" با هدف طراحی، توسعه، تأمین قطعات و تولید خودرو الکتریکی به امضای طرفین رسیده است.
حمیدرضا ایزدی در این مراسم با اشاره به بالا بردن کیفیت خودروها و کاهش آلودگی هوا گفت: تولید خودروهای برقی با کاهش آلودگی های زیستمحیطی و افزایش انرژی و کاهش هزینه همراه می باشد که برای مردم به صرفه تر و در اقتصاد کشور بسیار سودمند خواهد بود.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس افزود: با توجه به تکنولوژی و تجهیزات این نوع خودروها استفاده از خودروهای الکتریکی در حوزه های حمل و نقل،تجاری و ورزشی بازخورد خوبی داشته و کاربرد آن در صنایع استان به خوبی شکل گرفته است.
ایزدی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه با همکاری مجموعه خودروسازان جنوب فرصت مناسبی فراهم شده تا با کسب تجربه های جدید به موقعیت های اقتصادی متفاوت تر و گسترده تری دست یابیم.
وی با بیان این که سال گذشته قراردادهای متعددی نیز با سرمایه گذاری های مختلف در این راستا منعقد شده ادامه داد: این سازمان با همکاری گروه خودروسازی جنوب در تلاش است تا محصولات مناسب تر و ایمن تری را در جهت گسترش و خدمات مطلوب تر در اختیار مردم قرار دهد.
ایزدی عنوان نمود: تفاهمنامه همکاری "توسعه و تولید خودرو الکتریکی" با هدف طراحی، توسعه، تأمین قطعات و تولید خودرو الکتریکی به امضای طرفین رسیده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها