سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی خبر داد:
سهمیه سوخت مسافربرهای اینترنتی به صورت اعتبار ریالی پرداخت میشود
پدال نیوز- کاهی گفت: قرار است حداکثر تا دهم هر ماه، اطلاعات پیمایش مسافربرهای اینترنتی به شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی برسد و سهمیه آنها واریز شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی درباره تاخیر در واریز سهمیه سوخت تاکسی ها و آژانس های اینترنتی به دلیل فعال نبودن سامانه سماس (سامانه ملی اطلاعات سفر) ضمن تاکید بر این که وزارت کشور متولی راه اندازی این سامانه است، گفت: این دسته از خودروها به صورت اعتبار ریالی سهمیه میگیرند و نمیتوان به صورت لیتری در ابتدای هر ماه مانند سایر خودروهای شخصی برای آنها نیز سهمیه سوخت واریز کرد.
او گفت: باید یک عملکرد مشخصی از طرف وزارت کشور که متولی بررسی عملکرد تاکسی ها و آژانس های اینترنتی است به شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی اعلام و صحت سنجی شود. به محض دریافت اطلاعات، شرکت ملی پخش نیز عینا مواردی که مورد تایید وزارت کشور است را برای آنها شارژ میکند.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی تاکید کرد: وزارت نفت و وزارت کشور، هر دو در کارگروه سوخت برای تامین سوخت ناوگان حمل و نقل حضور دارند، بنابراین وزارت کشور در جریان این مشکلات قرار دارد. در هر حال قرار بر این شده که از این به بعد، حداکثر تا دهم هر ماه، این اطلاعات به دست شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی برسد و سهمیه عملکردی این رانندگان را شارژ کنیم.
او در پایان گفت: چون سهمیه این خودروها به صورت اعتبار ریالی است، با وجود تاخیر نیز مشکلی در اصل سهمیه به وجود نمیآید، زیرا در نوبتهای بعدی نیز میتواند از اعتبار خود استفاده کنند؛ یعنی، قابل جبران است و دچار ضرر و زیان نمیشوند.
او گفت: باید یک عملکرد مشخصی از طرف وزارت کشور که متولی بررسی عملکرد تاکسی ها و آژانس های اینترنتی است به شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی اعلام و صحت سنجی شود. به محض دریافت اطلاعات، شرکت ملی پخش نیز عینا مواردی که مورد تایید وزارت کشور است را برای آنها شارژ میکند.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی تاکید کرد: وزارت نفت و وزارت کشور، هر دو در کارگروه سوخت برای تامین سوخت ناوگان حمل و نقل حضور دارند، بنابراین وزارت کشور در جریان این مشکلات قرار دارد. در هر حال قرار بر این شده که از این به بعد، حداکثر تا دهم هر ماه، این اطلاعات به دست شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی برسد و سهمیه عملکردی این رانندگان را شارژ کنیم.
او در پایان گفت: چون سهمیه این خودروها به صورت اعتبار ریالی است، با وجود تاخیر نیز مشکلی در اصل سهمیه به وجود نمیآید، زیرا در نوبتهای بعدی نیز میتواند از اعتبار خود استفاده کنند؛ یعنی، قابل جبران است و دچار ضرر و زیان نمیشوند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها