کد خبر:
۱۴۰۵۳۴ ۱۵:۳۸
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
وزیر صمت:
۴۵۰ هزار دستگاه خودرو انبار شده است
پدال نیوز- وزیر صمت گفت: ۴۵۰ هزار دستگاه خودرو در کشور که برگه گارانتی آنها تمام شده بود، توسط واسطهها انبار شده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، علیرضا رزم حسینی پیش از ظهر شنبه در آئین مراسم امضا تفاهم نامه مسئولیت اجتماعی در قالب معین طرحهای اقتصادی مقاومتی با اشاره به اینکه در طول سه و نیم سال گذشته تحریمهای ظالمانه دشمن بر روی اقتصاد کشور تأثیر گذاشت، اظهار داشت: این موضوع باعث شد که برنامههای اقتصادی دولت در راستای توسعه اقتصادی متوقف شود.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی موفق شد با وجود تمام مشکلات، صنعت و تولید و همچنین صادرات و واردات را به صورت فعال نگه دارد، ابراز داشت: 75 میلیارد دلار تجارت و صادرات و واردات کشور داشت که بخش عمدهای از آنها صادرات غیر نفتی بود.
وزیر صمت با اشاره به تداوم آهنگ توسعه در کشور تصریح کرد: ما در کشور شاهد رشد هشت درصدی صنعت بودهایم که این نشان از اهمیت ویژه بخش صنعت در توسعه اقتصادی کشور است.
وی با بیان اینکه مردم ایران شایسته خودرو مناسب هستند، خاطرنشان کرد: تحریمها صنعت خودروسازی را تحت تأثیر قرار داد ولی با مشارکت خودروسازان و کارشناسان این حوزه توانستیم مشکلات این صنعت را برطرف کنیم.
حضور دلالها و واسطهها از مشکلات بخش خودرو
رزم حسینی یکی از مشکلات بخش خودرو کشور را حضور دلالها و واسطهها دانست و گفت: 450 هزار دستگاه خودرو در کشور است که برگه گارانتی آنها تمام شده اما توسط دلالها دپو شده است.
وی با اشاره به رشد 28 درصدی صنعت خودروسازی ایران در سال گذشته نسبت به سال پیش از آن گفت: با افزایش تولید خودرو در این صنعت رانتها تا حد زیادی کاهش پیدا میکند.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی موفق شد با وجود تمام مشکلات، صنعت و تولید و همچنین صادرات و واردات را به صورت فعال نگه دارد، ابراز داشت: 75 میلیارد دلار تجارت و صادرات و واردات کشور داشت که بخش عمدهای از آنها صادرات غیر نفتی بود.
وزیر صمت با اشاره به تداوم آهنگ توسعه در کشور تصریح کرد: ما در کشور شاهد رشد هشت درصدی صنعت بودهایم که این نشان از اهمیت ویژه بخش صنعت در توسعه اقتصادی کشور است.
وی با بیان اینکه مردم ایران شایسته خودرو مناسب هستند، خاطرنشان کرد: تحریمها صنعت خودروسازی را تحت تأثیر قرار داد ولی با مشارکت خودروسازان و کارشناسان این حوزه توانستیم مشکلات این صنعت را برطرف کنیم.
حضور دلالها و واسطهها از مشکلات بخش خودرو
رزم حسینی یکی از مشکلات بخش خودرو کشور را حضور دلالها و واسطهها دانست و گفت: 450 هزار دستگاه خودرو در کشور است که برگه گارانتی آنها تمام شده اما توسط دلالها دپو شده است.
وی با اشاره به رشد 28 درصدی صنعت خودروسازی ایران در سال گذشته نسبت به سال پیش از آن گفت: با افزایش تولید خودرو در این صنعت رانتها تا حد زیادی کاهش پیدا میکند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش