تکذیب جریمه رانندگان در جایگاههای سوخت
پدال نیوز: کاهی گفت:جریمه رانندگان توسط دوربینهای جایگاههای سوخت به دلیل رعایت نکردن دستورالعملهای بهداشتی، امکان پذیر نیست.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران گفت: جریمه شدن رانندههایی که دستورالعملهای بهداشتی را در جایگاههای عرضه سوخت رعایت نمیکنند، نیاز به زیرساختهایی دارد که هنوز چنین زیرساختهایی فراهم نیست.
او افزود: این زیرساختها شامل دوربینهای ویژه ثبت تخلفات است، اکنون در جایگاهها فقط دوربینهای امنیتی وجود دارد که برای رصد کردن حوادث و اتفاقاتی که ممکن است در جایگاهها رخ دهد، استفاده میشود که با دوربینهای ثبت تخلف تفاوت دارد.
کاهی ادامه داد: دوربینهای امنیتی جایگاهها به هیچ سامانه آنلاینی متصل نیستند و برای این که افراد متخلف از رعایت دستورالعملهای بهداشتی جریمه شوند، باید این دوربینها با سامانههای آنلاین نظارتی در ارتباط باشند که اکنون چنین زیرساختی فراهم نیست.
او گفت: تا کنون هیچ درخواستی برای اتصال این دوربینهای امنیتی نه از سوی پلیس راهور و نه از سوی هیچ یک از سازمانهای نظارتی دیگر به شرکت پخش فرآوردههای نفتی نرسیده است، بنابراین این مسئله را کاملا تکذیب می کنیم و به مردم اطمینان خاطر می دهیم که امکان جریمه کردن افراد به دلیل رعایت نکردن دستورالعملهای بهداشتی در جایگاه های سوخت وجود ندارد.
کاهی درباره تصاویر منتشر شده در فضای مجازی پیرامون ارسال پیامک از سوی پلیس راهور برای یکی از رانندگان مبنی بر جریمه رعایت نکردن دستورالعملهای بهداشتی در جایگاههای سوخت نیز گفت: پلاک خودرویی که در آن تصویر منتشر شده را بررسی و رصد کردیم و متوجه شدیم که اصلا چنین پلاکی در آن تاریخ و در آن جایگاه، سوخت گیری نداشته و اطلاعات موجود در متن پیامک کاملا غیرواقعی است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
او افزود: این زیرساختها شامل دوربینهای ویژه ثبت تخلفات است، اکنون در جایگاهها فقط دوربینهای امنیتی وجود دارد که برای رصد کردن حوادث و اتفاقاتی که ممکن است در جایگاهها رخ دهد، استفاده میشود که با دوربینهای ثبت تخلف تفاوت دارد.
کاهی ادامه داد: دوربینهای امنیتی جایگاهها به هیچ سامانه آنلاینی متصل نیستند و برای این که افراد متخلف از رعایت دستورالعملهای بهداشتی جریمه شوند، باید این دوربینها با سامانههای آنلاین نظارتی در ارتباط باشند که اکنون چنین زیرساختی فراهم نیست.
او گفت: تا کنون هیچ درخواستی برای اتصال این دوربینهای امنیتی نه از سوی پلیس راهور و نه از سوی هیچ یک از سازمانهای نظارتی دیگر به شرکت پخش فرآوردههای نفتی نرسیده است، بنابراین این مسئله را کاملا تکذیب می کنیم و به مردم اطمینان خاطر می دهیم که امکان جریمه کردن افراد به دلیل رعایت نکردن دستورالعملهای بهداشتی در جایگاه های سوخت وجود ندارد.
کاهی درباره تصاویر منتشر شده در فضای مجازی پیرامون ارسال پیامک از سوی پلیس راهور برای یکی از رانندگان مبنی بر جریمه رعایت نکردن دستورالعملهای بهداشتی در جایگاههای سوخت نیز گفت: پلاک خودرویی که در آن تصویر منتشر شده را بررسی و رصد کردیم و متوجه شدیم که اصلا چنین پلاکی در آن تاریخ و در آن جایگاه، سوخت گیری نداشته و اطلاعات موجود در متن پیامک کاملا غیرواقعی است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها